Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΤΑΜΕΙΟΥ ΝΟΜΙΚΩΝ

Όσοι διαγράφηκαν από το Ταμείο Νομικών θα πρέπει να έχουν λάβει την επιστροφή των εισφορών τους. Όμως σύμφωνα με το αρ. 44§4 του ν. 3863/2010


4. Οι έμμισθοι ασφαλισμένοι μετά την 1.1.1993 στον Τομέα Ασφάλισης Νομικών
του ΕΤΑΑ (πρώην Ταμείο Νομικών), οι οποίοι διεγράφησαν από την ασφάλιση, σε 
εκτέλεση αποφάσεων του Δ.Σ. του Ταμείου Νομικών, θεωρούνται ότι ουδέποτε 
ασφαλίστηκαν στο Ταμείο ως έμμισθοι, το σύνολο δε των εισφορών που κατέβαλαν 
από 1.1.1993 τους επιστρέφεται, εφάπαξ, ατόκως, έως 31.12.2010."

'Ηδη με ενημέρωσε συνάδελφος για το ζήτημα και προσανατολιζόμαστε στην άσκηση προσφυγών για την καταβολή των τόκων.  Για ό,τι νεώτερο θα υπάρξει ενημέρωση

9 σχόλια:

  1. Ναι καλό θα είναι να ασκήσουμε προσφυγές και γι' αυτό αλλά και για όλα τα λοιπά θέματα περικοπών που εφαρμόζονται μόνο σε εμάς και δεν ακολουθούν οι βουλευτές. Αυτή δε τη φορά καλύτερα να μη συμβιβαστούμε αλλά να απαιτήσουμε την καταβολή και του τελευταίου ευρώ - δραχμής (ό,τι έχουμε τότε). Αφού μας θεωρούν ρετιρέ και αδίστακτη ελίτ ας αρχίσουμε να συμπεριφερόμαστε ανάλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπάρχει κάποιος που τα έχει ήδη εισπράξει; Εγώ πάντως δεν έχω λάβει κάτι και ούτε έχω ακούσει ότι τα εισέπραξε κάποιος άλλος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ δικαστή, ιδιοκτήτη του ιστολογίου, το άρθρο αναφέρεται μόνο σε έμμισθους ασφαλισμένους. Όσοι ασκήσαμε δικηγορία, ανήκουμε στην κατηγορία των άμισθων, σωστά??Εμείς επίσης διαγραφήκαμε μετά τη δημοσίευση του ΠΔ περί διορισμού μας στο ΦΕΚ, σωστά?? Δικαιούμαστε και εμείς επιστροφή εισφορών?? μπορείς να μας ενημερώσεις σχετικά??
    σε ευχαριστώ εκ των προτέρων
    ελπίζω να μην σου φανούν αστείες οι ερωτήσεις και να μην σε κουράζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε θεωρώ ότι με το να διεκδικήσω τα νόμιμα είμαι αδίστακτος.
    Προχθές καθυστέρησα για 1 ημέρα να καταβάλω το φόρο εισοδήματος και πλήρωσα 6% τόκο (αυτόν που το ΣτΕ έκρινε νόμιμο).
    Τα χρήματα των εισφορών τα είχε το Ταμείο Νομικών τόσα χρόνια και τα διαχειριζόταν. Η διαγραφή μας από το Ταμείο και η επιστροφή των χρημάτων προϋποτίθεται ότι θα ήταν έντοκη.
    Επομένως το μόνο που ζητώ είναι τα χρήματα που κατέβαλα εντόκως, όπως μου τα ζητά το Δημόσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εχω την αισθηση οτι κακως εγινε αυτη η αλλαγη. εχω στα χερια μου την ειδοποιηση του ταμειου η οποία εκανε λογο για επιστροφη εισφορων με τοκο. το ιδιο ανεφερε και η υπελυθυνη δήλωση που ειχαμ ευπογράψει. Αρα μαλλον το άλλαξαν κατω απο τη μυτη μας. Εκτος αυτου εχω να σημειωσω και το εξης: οσοι απο εμας ειχαν παρει δανεια ως νεοι δικηγοροι, μετα το 2000 εφοσον δεν τα εξοφλησαμε ολοκληρα μας τα τοκιζουν με 4% και τα συμψηφιζουν με τις εισφορες που δικαιούμαστε να παρουμε πισω οι οποίες όμως δεν τοκιζονται. δηλαδη: τις εισφορες μας, τις δωσαμε τις εκμεταλευτηκαν ολα αυτα τα χρονια, εδωσαν δανεια με επιτοκιο, μας τις επιστρεφουν ατοκες και κερδιζουν και τον τοκο των δανειων, για τα οποία ποτέ μα ποτέ δεν μας απέστειλαν ενα ειδοποιητήριο ή κατι άλλο. Επικερδης δουλεια, μου θυμιζει τράπεζα. Ωραιο ταμειο ειχαμε. προς το συμφερον μας δουλευουν έ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Υπάρχει κάποιος που τα έχει ήδη εισπράξει;
    ================
    Πολλοί, κατά πάσα πιθανότητα η πλειοψηφία.
    Θα σε συμβούλευα να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με το Ταμείο (να επιμένεις διότι έχουν αρκετή δουλειά και δεν απαντούν πάντα)
    Έχεις υποβάλει αίτηση διαγραφείς;
    Το κυριότερο έχεις εγγραφεί;
    Εμένα μου έκαναν παρακράτηση χωρίς να έχω εγγραφεί στο Ταμείο και αναγκάστηκα (αφού είχα ήδη υποβάλει αίτηση διαγραφής) να υποβάλω αίτηση αναδρομικής εγγραφής, προκειμένου να με εγγράψουν ώστε να με διαγράψουν (τώρα γιατί δεν μου τα επέστρεφαν ως αχρεωστήτως καταβληθέντα είναι ένα ερώτημα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαλλον καποιοι συναδελφοι δεν εχουν και τοσο μεγαλη αναγκη, ή δεν ασχοληθηκαν ιδιαιτερα με το ζητημα (πλακα κανω ετσι?)
    Τα χρηματα εχουν αρχισει να επιστρεφονται εδω και τουλαχιστον 6-7 μηνες. Αρκετοι τα εχουν παρει, μεταξυ αυτων και εγω.
    Εννοειται ομως οτι χρειαζεται αιτηση διαγραφης. Και να πας να ασχοληθεις και λιγο στο ταμειο. Μια χαρα μου απαντουσαν εμενα στα τηλεφωνα, και μου ελεγαν και το ακριβες ποσο.
    Σημειωτεον οτι ο νομος ελεγε οτι τα χρηματα πρεπει να επιστραφουν μεχρι τελος του 2010. Εννοειται βεβαια οτι τελικα αυτο δεν τηρηθηκε. Αρχες ομως του 2011 ειχαν αρχισει να δινονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την ενημέρωση.Θα πάρω οπωσδήποτε τηλέφωνο από Δευτέρα. Συνεχίστε την καλή δουλειά γιατί από τότε που ξεκίνησε το site έχουμε ταχύτατη και σωστή πληροφόρηση για τόσα πολλά θέματα που μας αφορούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα χρηματα που αναλογούν στα έτη δικηγορίας δεν επιστρέφονται. Αντίθετα συμψηφίζονται με οφειλές στο ΤΝ και εφόσον κάποιος όφειλε κάποιες χρονιές ή το δάνειο του Τν βγαίνει στο τέλος και οφειλέτης(όπως εγώ). Ταυτόχρονα, τα έτη δικηγορίας δεν αναγνωρίζονται ως έτη συντάξιμης υπηρεσίας(αυτό ξέρω). Αν αυτό δεν είναι αντισυνταγματικό τότε ποιο είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ