Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012

κινητοποιήσεις δικαστών και εισαγγελέων


Συνάδελφοι δικαστές και εισαγγελείς σαν απάντηση στους ελάχιστους συναδέλφους που αντιδρούν στις κινητοποιήσεις μας αλλά και στις αμφιβολίες και στις αντιρρήσεις που ήδη εγείρονται για την κλιμάκωση του αγώνα , τις οποίες σέβομαι , αλλά δεν υιοθετώ αναφέρω τα κάτωθι :

Αγωνιζόμαστε ως κλάδος , ως ανεξάρτητη εξουσία ενάντια στην προκλητική παραβίαση του Συντάγματος από την εκτελεστική και νομοθετική εξουσία , ενάντια στην κατεδάφιση όλων των κοινωνικών δικαιωμάτων , ενάντια στην ισοπέδωση της παιδείας και της υγείας του λαού μας , ενάντια στη γενοκτονία που επιχειρείται εις βάρος όλων μας με την μείωση των μισθών και των συντάξεων σε επίπεδα μη βιώσιμα στα πλαίσια δήθεν του αποκαλούμενου δημοσίου συμφέροντος το οποίο όπως φαίνεται σύμφωνα με την 668/20-2-2012 απόφαση του ΣτΕ , που έκρινε συνταγματικό το μνημόνιο σε όλα τα μέτρα του υπερισχύει του ίδιου του Συντάγματος , των άρθρων που κατοχυρώνουν τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα και αγαθά και της ΕΣΔΑ .
Εδώ υπάρχει και μια αντίφαση και ειρωνεία των σοφών του ΣτΕ καθώς όλα τα μέτρα που λαμβάνονται στα πλαίσια του δημοσίου συμφέροντος για τη λειτουργία του κράτους και της κοινωνίας μας συγχρόνως τα ίδια μέτρα καταστρατηγούν , ισοπεδώνουν το δημόσιο συμφέρον και καταστρέφουν την κοινωνία μας για το καλό της οποίας εφαρμόζονται .  
Αγωνιζόμαστε ενάντια στο καθεστώς κατοχής που έχουν επιβάλλει η Τρόικα , οι σύμβουλοί τους , οι αξιωματούχοι της ευρωπαϊκής ένωσης και του ΔΝΤ και οι ντόπιοι και ξένοι τραπεζίτες . Αγωνιζόμαστε ενάντια στην κυβέρνηση « δωσιλόγων » που προσφέρουν γή και ύδωρ στους δανειστές μας εξοντώνοντας το λαό μας με την κατάλυση κάθε είδους εργασιακού και κοινωνικού δικαιώματός του . Αγωνιζόμαστε ενάντια στο φαύλο αυτό καθεστώς της δήθεν κοινοβουλευτικής δημοκρατίας το οποίο νομοθετεί ενάντια στη θέληση και βούληση του λαού υποστηρίζοντας ότι διαθέτει λαϊκή νομιμοποίηση και εντολή . Αγωνιζόμαστε ενάντια στη λειτουργία της βουλής οπερέτας και της κυβέρνησης « yes men » που έχουμε που νομοθετούν πάντα με δημοκρατικό τρόπο ψηφίζοντας όλα τα μέτρα που οδηγούν στην εξόντωση το λαό μας και στη διάλυση το κράτος μας , σε ένα άρθρο , για να μην υπάρξουν αντιδράσεις και διαρροές . Αλήθεια τι δημοκρατική πρακτική που είναι αυτή . Την επικροτούμε ως δικαστική εξουσία ; Αγωνιζόμαστε ενάντια στην ανεργία που έχει ξεπεράσει το 30 % , αγωνιζόμαστε για τις οικογένειες των 3.000 συμπολιτών μας που αυτοκτόνησαν μην αντέχοντας την εξαθλίωση που τις οδήγησε η νόμιμα και δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνησή μας . Αγωνιζόμαστε ενάντια στον ορυμαγδό των νέων μέτρων λιτότητας και ισοπέδωσής μας , τα οποία κατά τους κυβερνώντες παίρνονται για το καλό μας και για να υπάρξει ανάπτυξη , όμως εδώ και δύο χρόνια συνεχώς βαθαίνει η ύφεση και δεν υπάρχει διέξοδος και τέλος . Αγωνιζόμαστε για την εθνική μας κυριαρχία και ανεξαρτησία . Αλήθεια μήπως δεν έχετε αντιληφθεί ότι ήδη ζούμε σε καθεστώς κατοχής , δουλείας , αποικιοκρατίας γερμανικής προέλευσης . Ποιος πιστεύει ότι είμαστε ελεύθερο και κυρίαρχο κράτος που θα δώσει ένα τέλος στην αυτοκαταστροφή του , στο φαύλο κύκλο που μας οδηγεί η προδοτική αυτή πολιτική που δήθεν υπερασπίζεται τα συμφέροντά μας ως ελληνικό κράτος και πολίτες . Αγωνιζόμαστε ενάντια στην απώλεια της εθνικής μας ανεξαρτησίας , στην αμετάκλητη και άνευ όρων παραίτησή μας από την εθνική μας κυριαρχία στην οποία προβήκαμε στο άρθρο 14 παράγραφος 5 της δανειακής σύμβασης που υπόγραψε ο υπουργός οικονομικών το Μάιο του 2010 χωρίς την έγκριση και κύρωσή της από τη βουλή και με βάση την οποία εγκαταστάθηκαν στη χώρα μας οι εκπρόσωποι της Τρόικας και του ΔΝΤ , οι οποίοι με τις ευλογίες των πολιτικών μας συμπεριφέρονται σαν να βρίσκονται σε αποικία ή μήπως βρίσκονται . Αγωνιζόμαστε για να διατηρήσει ο καθένας το σπίτι του που με μόχθο και κόπο και με τις οικονομίες του έφτιαξε και αγόρασε και να μη του το πάρει η τράπεζα γιατί με την περικοπή του μισθού του δεν έχει πια τα χρήματα για να πληρώνει το στεγαστικό του δάνειο . Αγωνιζόμαστε για να έχουν τα παιδιά μας μέλλον σε αυτό τον τόπο και όχι να μεταναστεύουν , να μένουν άνεργα και να αμείβονται με 500 ευρώ . Αγωνιζόμαστε για να παραμείνουμε ελεύθεροι πολίτες με γνώμη και άποψη και όχι δούλοι , απλοί διεκπεραιωτές και εφαρμοστές των άθλιων νόμων που ψηφίζει η βουλή αυτή των άθλιων εκπροσώπων μας οι οποίοι για άλλη μια φορά αφού υφάρπαξαν την ψήφο του λαού μας με ψευδή διλλήματα περί δήθεν καταστροφή μας αν δεν ακολουθήσουμε πιστά τις οδηγίες των δανειστών μας θεωρούν ότι έχουν τη λαϊκή νομιμοποίηση και εντολή .
Η μέχρι τώρα στάση μας και η κλιμάκωση του αγώνα μας όχι μόνο δεν είναι αντισυνταγματική και παράνομη όπως θέλουν μερικοί να πιστεύουν και να παρουσιάσουν αλλά αντίθετα υπηρετεί το λαό και το Σύνταγμα που καλούμαστε να εφαρμόσουμε . Αγωνιζόμαστε για να σταματήσει η προκλητική ισοπέδωση των ατομικών , κοινωνικών , εργασιακών δικαιωμάτων του λαού μας . Αγωνιζόμαστε για την προστασία των αδύνατων . Αγωνιζόμαστε για την προστασία όλης της κοινωνίας , όλων των πολιτών . Αγωνιζόμαστε για να μην εξαφανιστεί η φυλή μας , το έθνος μας , η Ελλάδα μας , ο τόπος μας που τόσο ξεδιάντροπα αφανίζεται από τους δήθεν αντιπροσώπους του , από αυτούς που είναι βουτηγμένοι στη διαφθορά και στην ανομία . Ας πληροφορηθεί λοιπόν η ηγεσία μας , η Πρόεδρος του Αρείου Πάγου , ο Αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου καθώς και οι εκλεκτοί συνάδελφοι που διαφωνούν με τη στάση μας ότι αγωνιζόμαστε για όλα τα ανωτέρω . Η μόνη διέξοδος στην κρίση είναι η σθεναρή και αποφασιστική στάση μας για να τεθεί τέρμα στην καταπάτηση κάθε έννοιας δικαίου και δικαιοσύνης που βιώνουμε και για να υπάρξει μέλλον στον τόπο μας . Διαφορετικά αν πάψει να υφίσταται και ο θεσμός της δικαστικής εξουσίας , της δικαιοσύνης που τώρα τελευταία με αφορμή τις κινητοποιήσεις μας βάλλεται από παντού και κυρίως από το εσωτερικό του , την ηγεσία του αλλά και τους ίδιους τους λειτουργούς του δεν θα υπάρχει , δεν θα έχει μείνει όρθιο τίποτα πια . Τότε ας συνεχίσουμε να μασάμε το κουτόχορτο που μας προσφέρουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης , οι εργολάβοι – καναλάρχες και οι πολιτικοί πάτρωνές τους που θαυμάζουμε στη βουλή και ας συμμορφωθούμε με τις υποδείξεις .
Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία .                 
 
                                       Γιάννης Πενταγιώτης
                                    Εισαγγελέας Πρωτοδικών 

41 σχόλια:

  1. ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΜΑΡΣΙΩΝΗ ΕΙΣΑΓ.ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ23 Οκτωβρίου 2012 - 1:42 μ.μ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνάδελφε, αγωνιζόμαστε για όλα αυτά, ή μάλλον θέλουμε ν' αγωνιστούμε για όλα αυτά. Αυτό ήταν καταφανές στην έκτακτη ΓΣ της ΕΔΕ όπου ήμουν παρών. Όταν όμως με ευθύνη του Προεδρείου της ΕΔΕ αφαιρείται αυθαίρετα από το ψήφισμα η απόφαση του Σώματος για διοργάνωση Συνεδρίου με θέμα την ανάδειξη της αντισυνταγματικότητας των λαμβανομένων μέτρων και της παραβίασης των αρχών του δικαίου, παρότι αυτό ψηφίστηκε από την πλειοψηφία των παρόντων δικαστών, δεν έχουμε υπονόμευση του αγώνα μας από τα μέσα; Αυτό δεν αποδυναμώνει τη δυναμική των κινητοποιήσεών μας; Αυτό δεν μας καθιστά υπόλογους απέναντι στην κοινωνία; Αυτό δεν αναιρεί το θεσμικο μας ρόλο; Και όποιος αντιδρά σ'αυτή την αυθαιρεσία κατηγορείται ως διασπαστής της ενότητας του κλάδου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο κείμενο.
    Το ΠΑΜΕ σίγουρα θα το ενέκρινε.
    Μόνο που ο συντάκτης ξέχασε να αναφέρει ότι αγωνιζόμαστε και για την λευτεριά στην Κύπρο.

    Σοβαρευτείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΛΛΟΝ Ο ΚΑΛΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΧΩΡΟ, ΘΑ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΓΣΕΕ Ή ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ. ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΤΡΕΓΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΜΕΣΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ? ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΕΝΤΙΜΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΜΑΣ ΣΥΝΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΜΑΣ? ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑ: ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΟΣΟ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΦΤΗΝΩΝ ΣΥΝΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ. Ο ΚΑΛΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ, ΑΦΟΥ ΩΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΕΙ, ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ? ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΤΣΟΚΟΨΟΥΝ ΑΛΛΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΜΑΣ, ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ? ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΟΤΑΝ ΣΕΙΡΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑΤΩΝ ΔΥΣΧΕΡΑΙΝΑΝ ΚΑΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΑΝ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ? ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ? ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΦΤΑΝΕ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΑ! ΕΛΕΟΣ!!!

    ΙΑΒΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά. Συμφωνώ σε όλα.
    Καιρός ήταν...
    Εισαγγελικός Λειτουργός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ κ. Συνάδελφε.
    "Θέλει αρετή και τόλμη η Ελευθερία".
    Αυτό φοβήθηκαν όσοι επιδιώκουν με κάθε τρόπο να σπάσουν το ηθικό των συναδέλφων που αγωνίζονται για τα παραπάνω.
    Αν επιδείξουν τόλμη οι δικαστές και εισαγγελείς, γίνονται επικίνδυνοι.
    Ας τους γεμίσουμε, λοιπόν, ενοχές, για την ταλαιπωρία των διαδίκων, και για τις υψηλότερες αποδοχές τους από τους λοιπούς εργαζομένους, ας τους συκοφαντίσουμε ότι μάχονται μόνο για το μισθό τους.
    Έτσι, θα τους έχουμε απαξιωμένους δούλους των συμφερόντων των ισχυρών.
    Δυστυχώς, υπάρχουν στο σώμα μας, άτολμοι συνάδελφοι που τρέμουν για την θεσούλα τους και τη μεταθεσούλα τους, άλλοι που δεν έχουν τη στοιχειώδη αυτοεκτίμηση για το λειτούργημα του οποίο ορκίστηκαν να υπηρετούν και άλλοι, (βεβαίως και πάντα), που δεν χάνουν ευκαιρία να τονίσουν προς όλες τις κατευθύνσεις πόσο υπάκουοι είναι προς τις επιθυμίες των εκάστοτε ισχυρών, επιδιώκοντας σαφώς και κυρίως σε ανάλογα ανταλλάγματα, όταν έρθει η ώρα.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ο κλήρος πέφτει πάντα στους γεναίους, τους οποίους οι δειλοί, ελλείψει σθένους και επιχειρημάτων, προσπαθούν με ειρωνίες, συκοφαντίες, φοβέρες, απειλές κλπ να απαξιώσουν στα μάτια των υπολοίπων.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρία ερωτήματα:
    1. Κατά των ψεκασμών δεν αγωνιζόμαστε;
    2. Δυόμισι χρόνια τώρα από ποιές πηγές προέρχονται τα έξοδα μισθοδοσίας του Ελληνικού κράτους;
    3. Οι αναφορές στην κυβέρνηση και στην Βουλή, ταυτιζόμενες με τρέχουσες θέσεις ορισμένων κομμάτων και στρεφόμενες κατά των πλειοψηφούντων κομμάτων, είναι σύμφωνες με το άρθρο 29 § 3 του Συντάγματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λες και ακούω τον εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ, της Χρυσής Αυγής, του ΚΚΕ ή των ΑΝΕΛ (όλοι αυτοί το ίδιο είναι), κύριε Πενταγιώτη. Πράγμα ασυμβίβαστο με την ιδιότητά σας και επί της ουσίας ενοχλητικό, να διαβάζουμε δηλαδή, εμείς που είμαστε υπεύθυνοι Έλληνες, υπέρ της Ευρώπης, αυτή την κούφια "αντιμνημονιακή" μπροσούρα ενός εισαγγελέα! Συνέλθετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ απολύτως! Θερμά συγχρητήρια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρός τον ανώνυμο των 8.31 μμ, τον ανώνυμο των 01.58 και τον ανώνυμο των 2.13 μμ, και τον ανώνυμο των 6.19 μμ. :
    Εγώ θα δεχθώ, ότι ο συντάκτης του άρθρου, ΊΣΩΣ, χρησιμοποιεί κάποιον ασυνήθιστο λόγο. Δικαιολογείται όμως από τις περιστάσεις. Λέει κάποιος σχολιαστής γιά την "κούφια αντιμνημονιακή μπροσούρα" ενός εισαγγελέα. Απαντώ: με τον τρόπο σας δείχνετε εσεις ο ίδιος ότι είστε "φιλομνημονιακός". Ως προς κάποιους που επικαλούνται το άρθρο 29 παρ. 3 του Συντάγματος, θέλω να πώ ότι σε κανένα σημείο ο συνάδελφος κ. Πενταγιώτης δεν κάνει κομματική προπαγάνδα, απλά λέει, ότι λέει όλος ο κόσμος. Παντού. Ως προς τον "Ιαβέρη", έχω να πώ τούτο: μπορεί να εγγυηθεί ο ίδιος, ότι στο μέλλον ενόψει κάποιας "δόσης" κάποιου "δανείου", δεν θα ζητηθούν απολύσεις δικαστών; Με το περιτύλιγμα της "εργασιακής εφεδρείας" και στο όνομα του ευρωπαικού οράματος ήδη ετοιμάζονται να απολύσουν χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους, στην ΕΔΕ θα κολλήσουν; Παρέκαμψαν τις σ.σ.ε., παρέκαμψαν την μονιμότητα των Δ.Υ., στην "ισοβιότητα" των Δικαστών θα κολλήσουν. Ας γελάσω κύριοι συνάδελφοι! Εξάλλου επίκειται συνταγματική αναθεώρηση, και πολύ έυκολα μπορούν να αλλάξουν όλα τα άρθρα 87 και επ. του Συντάγματος, να χαρακτηρισθούμε "δημόσιοι λειτουργοί" ή και υπάλληλοι και αυτό ήταν. Δεν έχει "πονηρέψει" κανέναν σας η τάση του νομοθέτη να "μεταφέρει" μεθοδικά ύλη από τα πολυμελή δικαστήρια σε μονομελή. Θα φτάσει μέχρι καταργήσεως σχεδόν όλων των Πολυμελών Δικαστηρίων και σε λίγο θα πουν οι κυβερνώντες ή και η τρόικα ότι πρέπει να γίνει μείωση των οργανικών θέσεων των δικαστών, και όσοι "περισσεύουν" πρέπει να τεθούν σε εφεδρεία. Εγγυάται κανείς ότι ΔΕΝ θα γίνει αυτό; Και σε κάποιον που λέει ότι ανήκουμε στη Ευρώπη, απαντώ: δείξτε μου ΜΙΑ ευρωπαϊκή χώρα, στην οποία ισχύουν κωλύμματα εντοπιότητας. Θα ήταν λοιπόν καλό, πριν κάποιοι εκτοξεύσουν τα κοντόφθαλμα σχόλιά τους, να αναλογιστούν τις περιστάσεις υπό τις οποίες ζούμε. Κατά τη γνώμη μου ο συνάδελφος δεν πολιτικολογεί. Κραυγή αγωνίας εκφράζει, γιά την μοίρα στην οποία έχει περιέλθει η Πατρίδα (πίστη πρώτα σε αυτήν ορκιζόμαστε και μετά στο Σύνταγμα), καθώς και γιά την υποβάθμιση της τρίτης εξουσίας και την επιχειρούμενη αλλοίωση του χαρακτήρα του πολιτεύματός μας.

    Δημήτρης Ζ.
    Αντεισαγγελέας Ρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. βικτωρια μαρσιωνη εισαγ.πρωτοδικων24 Οκτωβρίου 2012 - 2:20 π.μ.

    Αγνόησε τους κακομοίρηδες κ φοβισμένους συναδέλφους κ.πενταγιωτη κ τους λοιπούς φθονερους κ κακόβουλους που παριστάνουν τους δικαστές.στους δικαστές απαγορεύεται να εκφράζονται υπέρ πολιτικών κομμάτων κ όχι να αντιλαμβάνονται τα τεκταινόμενα στην πολιτικοοικονομικη ζωή της χωρας κ να εκφράζουν την άποψη τους.προφανως ενοχλούνται που κάποιοι από εμάς δεν είναι πρόβατα γιατί έτσι είμαστε περισσότερο επικινδυνοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα είναι μεγάλο σκάνδαλο αν αμέσως δεν παραπεμφθεί για απόλυση ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ ή του ΚΚΕ ή της Χρυσής Αυγής ή του Καμμένου εισαγγελέας! Όσο για τον άλλον απίθανο, εκείνον που συλλογάται καλά, νομίζω ότι έχει σοβαρό πρόβλημα με τους συλλογισμούς του... Θα τον συμβούλευα να αλλάξει πλευρό όταν κοιμάται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οταν υπάρχει απόφαση του ΣτΕ του ανωτάτου και καθ ύλη αρμοδίου Δικαστηρίου που κρίνει το μνημόνιο Συνταγματικό έχετε υποχρέωση και όχι δικαίωμα κ Εισαγγελέα να την σέβεσθε ....να μην καταχράσθε την ιδιότητά σας αλλα αφού παραιτηθείτε να ενταχθείτε στο χώρο που ανήκετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάνει για εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λόγος περί εθνικής κυριαρχίας
    ΤΟΥ Αντώνη Βγόντζα -- 24/10/2012

    Αυτή η ιστορία των διαπραγματεύσεων με την Τρόικα και το περιεχόμενό τους έχει κρίσιμο πολιτικό και εθνικό ενδιαφέρον. Βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικαίου και διασφαλίζει την εθνική κυριαρχία; Ή μήπως εξέρχεται των βασικών κανόνων του Διεθνούς Δικαίου και θίγει τον πυρήνα της εθνικής μας κυριαρχίας;



    Υπάρχουν ακραίες σκέψεις. Προσβολή της εθνικής κυριαρχίας συνιστά κάθε κανόνας που τυπικά την περιορίζει. Με αυτή τη λογική, όλο το Διεθνές Δίκαιο περιορίζει την εθνική κυριαρχία. Κάθε μηχανισμός εφαρμογής του Διεθνούς Δικαίου, πάντα κατά την ίδια άποψη, δένει τα χέρια του κυρίαρχου κράτους. Μια τέτοια σκέψη είναι αντιφατική. Γιατί την εθνική κυριαρχία δεν την θεμελιώνει κανένας εσωτερικός κανόνας δικαίου. Η Εθνική κυριαρχία υπάρχει αν αναγνωρίζεται και επιβεβαιώνεται μόνο από την ύπαρξη, λειτουργία και εφαρμογή του Διεθνούς Δικαίου. Μόνο στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικαίου υφίστανται κυρίαρχα κράτη.



    Να κάνουμε ένα βήμα προς τα μπρος. Είμαστε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Έχουμε πολλούς κανόνες που ισχύουν σε όλα τα κράτη. Κάθε μέρα αυξάνονται. Περιορίζουν οι κανόνες αυτοί την εθνική κυριαρχία; Αναμφισβήτητα αφαιρούν από τις κυβερνήσεις αρμοδιότητες. Αυτό δεν αρκεί για να μειώσει το περιεχόμενο της εθνικής κυριαρχίας. Οι μηχανισμοί αλληλεγγύης, οι μηχανισμοί παραγωγής κοινής πολιτικής για όλα τα κράτη μέλη, η προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων και η σύλληψη, μελέτη και εφαρμογή προγραμμάτων ενίσχυσης των ασθενέστερων οικονομιών, με κανένα τρόπο δεν συνεπάγονται μείωση ή υπονόμευση της εθνικής κυριαρχίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με τις απόψεις αυτές δεν μπορεί παρά να συμφωνεί η συντριπτική πλειψοφία των έντιμων και συνειδητοποιημένων Δικαστών. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που επιτέλους η νέα γενιά δικαστικών λειτουργών βγήκε από τα στερεότυπα περί Δικαστή- Θεανθρώπου και αντιλαμβάνεται ότι είναι κι' αυτός εργαζόμενος. Εργαζόμενος μάλιστα που τον εμπαίζουν οι πολιτικοί δίνοντάς του αξία στα λόγια, ενώ στην πράξη τον μεταχειρίζονται χειρότερα από οποιονδήποτε υπάλληλο. Όσο για τους τραγικά λίγους "δήθεν" συναδέλφους που μιλούν για ΠΑΜΕ, ΓΣΕΕ κλπ αφήστε τους στην ανωριμότητά τους και στον κόσμο που έχτισαν με τη φαντασία τους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. είναι τουλάχιστον ντροπή ορισμένοι, φυσικά εκτός δικαστικού σώματος, να ομιλούν έτσι για δικαστικό λειτουργό. ερώτηση προς τη διεύθυνση..δεν είναι ειρωνικά τα σχόλια του κ. ανώνυμου των 8.31 ? ντροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με λυπεί βαθειά το επίπεδο που αντιλαμβάνομαι πως διαθέτουν (ή μάλλον δεν διαθέτουν) ορισμένοι δικαστικοί. Είναι δυνατόν να γράφονται τέτοια πράγματα - μάλιστα ενυπόγραφα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δηλ. τι προτείνει ο συνάδελφος; Να κάνουμε αποχή μέχρι να γίνει Πρωθυπουργός ο Τσίπρας με κυβερνητικό εταίρο τον Καμμένο, ώστε να καταγγείλουν το μνημόνιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ προς τον ανώνυμο σχολιαστή της 24-10-2012, 02.33:
    Δεν είμαι κάποιος "απίθανος" κύριε. Απλά ανησυχώ όπως όλοι γιά όσα "απίθανα" συμβαίνουν στη Χώρα. Ίσως κατά τη γνώμη σας να μην "συλλογάμαι" καλά. Δικαίωμά σας! Δεν αποτελεί καθόλου δικαίωμά σας να με ειρωνεύεσθε κατά τρόπο που δείχνει αναίδεια και μόνο. Τα επιχειρήματα πολεμούνται με επιχειρήματα. Και εσεις, δεν έχετε επιχειρήματα, διότι δεν μάλλον δεν συλλογάσθε καθόλου. Αλλάξτε λοιπόν πλευρό πρώτος εσεις, και μετά ακολουθώ.
    Δημήτριος Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν είμαι δικαστής, αλλά ενεργό μέλος ενός από τα κόμματα (ΑΝΕΛ, Χρυσή Αυγή, ΣΥΡΙΖΑ)που λοιδωρούν εδώ στο blog ορισμένοι δικαστικοί. Σεβόμενος τον ευαίσθητο χώρο σας, δεν αναφέρω ποιό κόμμα, αλλά ανήκω σε ένα από αυτά. Ας προσέξουν ορισμένοι "δικαστές", πως εκφράζονται γιά νομιμως λειτουργούντα πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα και να μην εκφράζουν έτσι την απέχθειά τους γι' αυτά. Τι εννοούν ότι ένας δικαστής δεν μπορεί να εκφράζεται, υπέρ ΣΥΡΙΖΑ, ΧΑ ή ΑΝΕΛ; Μήπως ότι πρέπει να έχει κομματικά διαπιστευτήρια από ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και εγνωσμένο μνημονιακό φρόνημα; Ετοιμάζεται και "νέος Αθανασίου"; Εως τώρα το κόμμα μου σας έχει υπερασπισθεί ως κλάδο. Ο αρχηγός μου, σας σέβεται. Μη μας κάνετε με τον τρόπο σας να αλλάξουμε γνώμη. Δεν κάναμε πίσω με ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, στην ένωσή σας θα κολλήσουμε;
    Φιλικά,

    Φ. Νικολάου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βλέπω ότι η καθημένη κυριολεκτικά "σφάζεται". Οι Εισαγγελείς είμαστε κυριλεκτικά μία γροθιά. Σε λίγο ξεκινούμε και την λειτουργία ανάλογου ιστολογίου. Νεότερα σε λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είμαι δικηγόρος, φίλος του blog, και ενεργό μέλος των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Βλέπω σχόλια εντελώς απαξιωτικά γιά το κόμμα στο οποίο ανήκω. Φαίνεται ότι κάποιοι δικαστές, θεωρούν ορθό να επιτίθενται σε άλλους, επιδιώκοντας να αποδείξουν την μνημονιακή νομιμοφροσύνη τους και ούτε λίγο ούτε πολύ, με τον τρόπο τους, μας λένε ότι ένας δικαστής μπορεί να ακολουθεί ένα από τα δύο πρώην μεγάλα κόμματα. Θα πρέπει να θυμίσω σε κάποιους, οτι μόλις χθές ο αργηγός μας, Πάνος Καμένος είχε συνάντηση με το προεδρείο σας και εξέφρασε την πλήρη συμπαράστασή του προς τον κλάδο σας. Ποιός άλλος πολιτικός αρχηγός το έκανε; ΚΑΝΕΙΣ! Όσο γιά την αποφαση του ΣΤΕ, δεν είναι λιγοι οι συνάδελφοί σας που λένε ανοιχτά ότι το ΣΤΕ με την απόφασή τους, έθαψε και την τελευταία ελπίδα προσφυγής στο μισθοδικείο. Επιτίθεστε σε συνάδελφό σας, ο οποίος δεν κάνει τίποτε άλλο από το να περγράφει μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Μερικοί μάλιστα "τον απειλούν με απόλυση". ΝΤΡΟΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Απορία :
    Αν μετά τις 10/11 -ή μάλλον μετά τη διαφαινόμενη υπερψήφιση των περικοπών κλπ- σταματήσουν οι κινητοποιήσεις και οι δικαστικοί επανέλθουν στα καθήκοντα τους, είμαι περίεργος να δω τι θα έχει να πει ο συντάκτης του άρθρου (και όσοι έσπευσαν να τον επιδοκιμάσουν) για το "φαύλο καθεστώς κλπ, κλπ" και για το περίπατο θα έχουν πάει όλοι αυτοί οι "αγώνες".
    Συμβουλή :
    Το "ή ταν ή επί τας" λέγεται όταν η ολοκληρωτική ήττα είναι πλέον αναπόφευκτη και προτιμάς να πέσεις παρά να παραδοθείς, αφού δεν έχεις πια τίποτα να χάσεις. ΠΟΤΕ δεν λέγεται όταν προετοιμάζεται (δεν φαίνεται ;) συμβιβασμός.
    Προτροπή :
    Αφού οι δικαστικοί δεν τον κατέχετε το συνδικαλισμό, γιατί επιμένετε σ' αυτόν ; Αφού κατά βάθος δεν σας αρέσει και, εδώ που τα λέμε, δεν σας ταιριάζει...
    Δικηγόρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο κ. Πενταγιώτης, δεν πολιτικολογεί, ούτε αναφέρθηκε σε πολιτικές θέσεις ουδενός πολιτικού κόμματος.
    Όσοι, όμως, σπεύσατε να τον χαρακτηρίσετε ως εκπρόσωπο όλων των συγκεκριμένων πολιτικών κομμάτων, εκτός, βεβαίως, αυτών της συγκυβέρνησης, δεν πολιτικολογείτε;
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ, ΚΑΙ Σ΄ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΔΙΠΛΗ ΚΑΙ ΤΡΙΔΙΠΛΗ ΝΤΡΟΠΗ.
    ΑΙΣΧΟΣ, ΑΝΑΔΡΟΙ, που όταν δεν έχετε επιχειρήματα να αντιπαραθέσετε, επιδίδεστε σε ειρωνίες και περιλούζετε όποιον διαφωνεί μαζί σας με χαρακτηρισμούς που ούτε ο ίδιος επικαλείται και δέχεται. ΑΙΣΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τί εννοείτε ανώνυμε σχολιαστή των 3:53; θα ήταν πιο σωστό ηθικά και δεοντολογικά να γραφεί το κείμενο ανυπόγραφα; ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι που έχουν το θάρρος της γνώμης τους και παίρνουν την ευθύνη των πράξεων και των λόγων τους. Όσο για αυτούς που καταφέρονται αρνητικά για το συντάκτη, ούτε ένα επιχείρημα δεν είδα από μέρος τους πέρα από τη μικροπολιτική λογική "είσαι ΠΑΜΕ και χρυσή αυγή" από την οποία προφανώς είναι διαποτισμένοι οι ίδιοι σε σημείο πόρωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανωνυμοι των 2.33,3.53 κ 5.31μηπως πρεπει ν απολυθειτε εσεις ελλειψει αξιοπρεπειας,αυτοσεβασμου θαρρους κ ανοησιας;αν φυσικα ειστε δικαστες.ειναι σιγουρο οτι οι εναπομειναντες θα πετυχουμε ν ανυψωσουμε το κυρος της δικαιοσυνης που εχει πληγει ανεπσνορθωτα απο τους ψωφοδεεις που αποτελουν την πλειοψηφια των λειτουργων της που συνεργουν με τις εγκληματικες επιλογες των εκαστοτε κυβερνωντων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγώ πάντως περιμένω εναγωνίως, και δεύτερο άρθρο του εκλεκτού συναδέλφου κ. Γ. Πενταγιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ 24 Οκτωβρίου 2012 11:32 μ.μ.

    ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. είναι ενδιαφέρον το ότι ο αρθρογράφος αναπτύσσει ενυπόγραφα και με αξιοπρέπεια τις (αιρετικές και "επικίνδυνες") για τη συντηρητική ως επί το πλείστον δικαστική κάστα απόψεις του, ενώ οι πεφωτισμένοι συνάδελφοί του τον λοιδωρούν κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία. Αναρωτηθείτε ποιά από τις δύο είναι η Χρυσαυγίτικη πρακτική... Αλλά σε μια εποχή σήψης και κρίσης αξιών και ηθών, δυστυχώς δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση και η συμπαθής κάστα των δικαστικών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λενακάκης Ανδρέας2 Νοεμβρίου 2012 - 11:05 μ.μ.

    Καλά, είναι να τρελαίνεται κανείς! Δεν ξέρω πόσοι από αυτούς που σχολιάζουν το κείμενο του κυρίου Πενταγιώτη είναι δικαστές, αν όμως υπάρχει έστω και ένας, είναι να τρελαίνεται κανείς! Μπορεί να υπάρχει εχέφρων άνθρωπος ο οποίος να στερεί από τον εαυτό του το δικαίωμα της ελεύθερης γνώμης; Αν υπάρχει, πώς μπορεί να ανεβαίνει στην έδρα για να απονέμει δικαιοσύνη; Πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν δικαστικοί λειτουργοί οι οποίοι μπορούν αν πιστεύουν ότι ΣΗΜΕΡΑ ο ρόλος τους πρέπει να περιορίζεται στη στείρα εφαρμογή των νόμων; Πώς είναι δυνατόν να υπάρχουν δικαστικοί λειτουργοί που πιστεύουν ότι δεν έχουν το δικαίωμα να ασκούν κριτική ή να καταγγέλλουν την κρατική εξουσία; Λησμονούν ότι η εξουσία που ασκούν οι ίδιοι, η δικαστική, είναι η μόνη από το σύνταγμα κατοχυρωμένη ως ανεξάρτητη και ότι οι αποφάσεις της είναι αναγκαστικά σεβαστές από όλους; Λησμονούν ότι κάθε άλλη εξουσία πρέπει να ελέγχεται από τους πολίτες; Ότι είναι χρέος και καθήκον ιερό των πολιτών ο έλεγχος και η κριτική των αποφάσεων και των επιλογών της νομοθετικής και της εκτελεστικής εξουσίας; Μήπως στερούν από τους δικαστές, δηλαδή από τους εαυτούς τους την ιδιότητα του πολίτη; Αν δεν το κάνουν οι δικαστές, εκείνοι που εκ του νόμου έχουν το δικαίωμα να ελέγχουν και κρίνουν τη νομιμότητα των πράξεων των εξουσιών και των πολιτών, ποιοι άλλοι μπορούν να το πράξουν σε μια ευνομούμενοι πολιτεία; Τι μπορούμε να περιμένουμε εμείς, οι απλοί πολίτες, όταν οι δικαστές επιλέγουν για τον εαυτό τους την ασφάλεια του «λάθε βιώσας»; (όπερ μεθερμηνευόμενο σημαίνει: σφύριζε κλέφτικα, μείνε άχρωμος άγευστος και άοσμος, μπας και φέξει και πάρω προαγωγή……). Τέτοιους δικαστές και τέτοια δικαιοσύνη οραματίζονται για τη χώρα; Κρίμα!
    Ο κύριος Πενταγιώτης με την τόλμη και την παρρησία του τιμά, κατά την ταπεινή μου γνώμη, το δικαστικό σώμα. Για να μπορεί να λέει άφοβα και δημόσια την άποψή του για όσα τεκταίνονται δίπλα του – με δεδομένη τη θέση εξουσίας που ασκεί – για μένα τον απλό, αλλά όχι και ανόητο πολίτη, σημαίνει ότι ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ. Δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, ούτε μπορεί να του καταμαρτυρηθεί οτιδήποτε. Αν φοβόταν κάτι, θα σιωπούσε. Θέλω να πιστεύω ότι αντιπροσωπεύει τη νέα γενιά δικαστικών, αυτών που δεν παρέβησαν τον όρκο τους, πού δεν εκποίησαν τη συνείδησή τους αντί πινακίου φακής. Τέτοιους δικαστικούς λειτουργούς έχει ανάγκη ο τόπος. Οντότητες πνευματικές και όχι δουλικούς υπηρέτες της εκτελεστικής εξουσίας αναμένοντας την όποια ανταμοιβή τους. Οι νοούντες, νοείτωσαν.
    Για όσους δεν μπόρεσα να πείσω, θα τους προτρέψω να κάνουν μια υπόθεση: ας φανταστούν πώς θα ήταν αυτή η χώρα, αν η δικαστική εξουσία είχε τη εξουσία να ελέγχει την εκτελεστική και τη νομοθετική εξουσία, δηλαδή τις κυβερνήσεις και τους βουλευτές…. Πότε θα γίνει αυτό; Όταν οι εκπρόσωποί της ορθώσουν το ανάστημά τους στο ύψος των περιστάσεων και της αποστολής τους, όπως έκανε ο κύριος Πενταγιώτης. Η αρχή έγινε. Λέτε να……; Γένοιτο!

    Λενακάκης Ανδρέας, φιλόλογος


    ΥΓ. Προσωπικά θα ντρεπόμουνα να σχολιάζω ανώνυμα ένα τόσο σημαντικό κείμενο και για τούτο το υπογράφω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κεπετανεοι λοιπον οι Δικαστες και Εισαγγελεις..τροπο τινα βεβαια. Αντιληφθηκατε επιτελους οτι ειστε εργαζομενοι και οχι uber alles εξουσιαστες. Ο δικαιος πολεμος σας ομως, γιατι τετοιος ειναι βεβαια: δικαιος, οπως και καθε αγων, δεν παιρνει παραμασχαλα το συνταγμα. Δεν βαδιζει με καρικατουρες και ψευδοφορμες. Κατα συνεπεια, η συγκρουεστε η συνεχιζετε τα φληναφηματα περι συνταγματικοτητας, νομιμοτητας, τριτης, τεταρτης, πεμπτης και δεκατης εξουσιας.

    Δικηγορος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Στο μετεριζι τσ' ανθρωπιας καιστης τιμής το χρεος..εκει θα στέκω να πατώ και ας είμαι ο τελευταίος...

    αφιερωμενο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. http://www.zougla.gr/greece/article/isagelis-apilounte-me-apolisi-epidi-ine-kata-tou-mnimoniou

    ΙΑΒΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Να πώ εν πρώτης ότι έχω μεγάλη εμπιστοσύνη και εκτίμηση στην Ελληνική Δικαιοσύνη και στους Δικαστικούς και Εισαγγελικούς Λειτουργούς. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω γιατί λοιδορούν κάποιοι (οι οποίοι φαίνεται να ανήκουν στο Δικαστικό Σώμα) ένα συνάδελφό τους που αποτύπωσε με τον πιο γλαφυρό τρόπο την πραγματικότητα που ζούμε όλοι κάθε μέρα. Καλό θα ήταν να κινήσετε εσείς οι Δικαστές και Εισαγγελείς τις διαδικασίες και να διωχθούν ποινικά για "Εσχάτη Προδοσία" όλοι αυτοί που έχουν ψηφίσει τα Μνημόνια Ι, ΙΙ και ΙΙΙ. Εσείς έχετε την εξουσία για να το κάνετε αυτό. Σε αυτούς πρέπει να στραφείτε και όχι σε Λειτουργούς που λένε τα πράγματα με το όνομά τους. Ο λαός μας δεν θέλει αμέτοχη τη Δικαιοσύνη αυτές τις δύσκολες μέρες που περνάμε. Θέλει Ελεύθερες Φωνές από όλους τους χώρους όπως αυτή του κ. Πενταγιώτη. Αυτό το παράδειγμα θα πρέπει να ακολουθήσετε όλοι οι Δικαστικοί και να λειτουργείτε υπέρ του Έλληνα πολίτη και όχι να φιμώνετε και να λοιδορείτε κάθε ελεύθερη φωνή που αντιδρά στο ξεπούλημα της χώρας και στην καταστροφή του λαού μας από όπου κι αν προέρχεται αυτή.

    Μάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. συγχαρητηρια συναδελφε κ.Πενταγιωτη για το θαρρος της γνωμης σου.δεν εχεις πει κατι περισσοτερο απο αυτα που καθημερινα συζητουν 10 εκ Ελληνες καί πολλαπλασιοι ευρωπαιοι.να γνωριζεις οτι ειμαστε στο πλευρο σου καί στο πλευρο καθε ελευθερα σκεπτομενου πολιτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τιμώ τον Άνδρα,
    και προκαλώ τα παπαγαλάκια των μνημονίων να γράφουν ενυπόγραφα,έτσι γιο να δούμε απο ποια θέση ( πέρνουν θέση).Καταλάβες ιαβερη? 1:58,6:19, 2:33,οσο για ΄σενα αγαπητη/ε 3:53
    τι φοβάσαι και δεν μας λες το ονοματάκι σου
    Σπάθας Μιχάλης
    info@waldhotel-marienheide.de

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν μπορώ παρά να συγχαρώ τον κ. Εισαγγελέα για την παρρησία του να δημοσιοποιήσει επιστολή με αυτό το περιεχόμενο. Ωστόσο το κείμενο της επιστολής είναι κατά τη γνώμη μου γενικόλογο, ειρωνικό, αόριστο και απαράδεκτο για Δικαστικό Λειτουργό. Η δικαιολογία ότι η έκφραση με το συγκεκριμένο τρόπο δικαιολογείται λόγω των περιστάσεων, μόνο θυμηδία προκαλεί: από έναν δικαστικό λειτουργό το λιγότερο που αναμένει κανείς είναι ψύχραιμη και νηφάλια αντιμετώπιση των καταστάσεων. Είναι δύσκολο για εμένα να πιστέψω ότι το κείμενο αυτό προέρχεται από Εισαγγελέα. Δυστυχώς όσο βαθαίνει η κρίση τόσο κάποιοι θεωρούν ότι τους παρέχεται το δικαίωμα να εκφύγουν του θεσμού τον οποίο υπηρετούν παραμένοντας όμως σε αυτόν. Ως νέος Δικηγόρος νόμιζα ότι οι Δικαστές μιλούν με τις αποφάσεις τους. Τελευταία, μια περίεργη σιωπή έχει αρχίσει να απλώνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ανωνυμε 10.56,αν αυτο που ακους ειναι σιωπη,εχουν προβλημα τα αυτια σου.σου συνιστω να επισκευθεις γιατρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Συμπαραστεκόμαστε στον Εισαγγελέα Γιάννη Πενταγιώτη

    Με πίστη στο Σύνταγμα της Ελλάδας που θεμελιώνει την εθνική κυριαρχία, την ανεξαρτησία, το δικαίωμα στην εργασία και το δικαίωμα στη ζωή, στηρίζουμε ολόψυχα το κείμενο-καταγγελία του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων κ. Πενταγιώτη Ιωάννη (διαβάστε το εδώ), τον συγχαίρουμε για την πράξη αντίστασης στο πελώριο κύμα της βαρβαρότητας που μαστιγώνει ανελέητα την Ελλάδα μας.

    Θα είμαστε μαζί σου κύριε Πενταγιώτη τώρα και...



    ... οποτεδήποτε η πατρίδα μας κινδυνεύει να την υπερασπιστούμε εκτελώντας το υπέρτατο χρέος μας ως ΄Ελληνες.....το οφείλουμε στους προγόνους μας και στα παιδιά μας.... και είναι το ελάχιστο.

    Οι φαρμακοποιοί από το «Συνιστολόγιο των φαρμακοποιών»:

    1. Ατσάλη Μαριλένα
    2. Βαρδιάμπασης Κωνσταντίνος
    3. Βαρδουλάκης Γεώργιος
    4. Βαφοπούλου Έλλη
    5. Μενδρινού Νεκταρία
    6. Μπούκουρα Αναστασία
    7. Πλαστήρα Ελένη
    8. Πουτούρη Δέσποινα
    9. Ραμαντάνη Ελένη
    10. Ρίζος Κωνσταντίνος
    11. Σταμπόλας Ιερόθεος
    12. Χαραλάμπους Νίκος
    13. Μηνοβγιούδης Δημήτριος

    http://farmakopoioi.blogspot.gr/2012/12/blog-post_3094.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εχει ερθει ο καιρος να μορφωσετε το λαο για το πως μπορει να ενεργοποιηθει νομιμα για το αρθρο 120 του συνταγματος. Εχετε υποχρεωση ως νομικοι να ενημερωσετε τον κοσμο ωστε να σταματησει να φοβαται και να νιωθει παρανομος οταν μιλαει η αντιδραει και πρεπει να το κανετε αμεσα και με οποιονδηποτε τροπο μπορει να συσπειρωσει αντρες, γυναικες, παιδια, και ολες τις ηλικιες, σε ολα τα κοινωνικα και εκπαιδευτικα στρωματα, απο ακρη σε ακρη.

    Ωραια τα λογια και χαιρομαι που υπαρχει ακομα, εστω και στα πρωτοδικεια εθνικη συνειδηση. Αλλα με συμβολικες πραξεις δεν θα αλλαξει τιποτα. Ειναι κατι σε εκκλησεις φωνης βοωντος εν τη ερημω προς εναν απο μηχανης θεο. Και μην ξεχνατε, και αυτος ηταν ανθρωπινο τεχνασμα.

    Καντε το τωρα...γιατι αν δεν υπαρξει αμεσα νομιμος κοινος στοχος και δρομος, η θα υπαρξει παρανομος η θα χαθουμε και θα ξεχαστουμε σαν τους ινδιανους, οπως πιστευουν αλλωστε στο City of London.

    Και σεις μαλλον θα πουλατε σουβλακια καπου στο Βερολινο γιατι οι γνωσεις σας θα ειναι αχρειαστες πια. Βλεπεις δεν ειστε γιατροι, χρηματιστες, κομμωτες, μανικουριστες...

    Οποτε καθιστε και σκεφτητε: να παρω πανω μου την ηγεσια για την ενομη διατηρηση αυτης της πατριδας, να μετεκπαιδευτω αμεσα η να πουλαω σουβλακια στο βερολινο?

    Απλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή