Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

    Η Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών προγραμμάτισε τη διοργάνωση επιμορφωτικού σεμιναρίου Δικαστικών Λειτουργών πολιτικής - ποινικής δικαιοσύνης με θέμα: Η Δικαστική
προστασία των δικαιωμάτων του ανθρώπου κατά την "Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου" (ΕΣΔΑ) σε Εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο, από τη σκοπιά της Πολιτικής και Ποινικής Δίκης. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη στις 29 και 30 Νοεμβρίου 2012

 Στο πρόγραμμα θα συμμετάσχουν οι Αντιπρόεδροι του Αρείου Πάγου και οι Αρεοπαγίτες, οι Αντεισαγγελείς του Αρείου Πάγου, οι Πρόεδροι Εφετών και οι Προεδρεύοντες Εφέτες των Τριμελών Εφετείων Κακουργημάτων , όλων των Εφετειακών περιοχών.

5 σχόλια:

  1. Το σεμιναριο μπορούν να το παρακολουθήσουν μόνο δικαστές του δεύτερου βαθμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΠΙΔΕΙΝΩΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ,ΙΔΙΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα εξοδα του "επιμορφωτικου συνεδριου" τα πληρωνει η Ενωση, το Υπουργειο, ή εμείς απο την τσεπη μας?
    Τα διαφορα συνεδρια ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ με πρσκεκλημενους απο την Κοστα Ρικα και τη Μαδαγασκαρη, ποιος τα πληρωνε?
    Αντε, δεν θα βγει παλι κανενας εγκαθετος να πει οτι παιρνουμε πολλα?
    Τον παρακαλω να μου βαλει τα χρηματα να πληρωσω εισιτηρια και μετακινησεις και διαμονη, προκειμενου να επιμορφωθω, γιατι εγω ΔΕΝ ΕΧΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά πολύ ενδιαφέρον το θέμα. Δυστυχώς απογοητεύομαι, όταν πολύ συχνά αντιλαμβάνομαι πόσο ανυποψίαστος είμαι (και...) σε θέματα ευρωπαικού δικαίου. Αλλά αλήθεια, όταν την πρώτη του μηνός έχω να πληρώσω το ενοίκιο του σπιτιού που μένω, τη δόση στη Δ.Ο.Υ., τους λογαριαμούς που τρέχουν, το φροντιστήριο της κόρης μου κ.λπ., κ.λπ., όλα αυτά - τα ευρωπαικά και όχι μόνο - θέματα μου φαίνονται πολυτέλεια. Είμαι μίζερος, υπάλληλος και "καθόλου" δικαστής-λειτουργός; Ε ας είμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι Ειρηνοδίκης.
    Μπορώ να παρακολουθήσω το σεμινάριο;
    Και αν όχι, γιατί;
    Μήπως διότι θεωρούμαι πλήρως επιμορφωμένη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ