Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΝΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΩΝ 2016 : ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ κ. ΖΙΓΚΟΛΗ



ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Δημητρίου ΖΙΓΚΟΛΗ
Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ροδόπης.
Κομοτηνή, 31-5-2016
Αγαπητές Συναδέλφισσες,
Αγαπητοί Συνάδελφοι,


   Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, όλους τους συναδέλφους που με τίμησαν με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους. Τους διαβεβαιώ ότι δεν θα τους διαψεύσω. Όταν πρέπει, θα είμαι πάντα παρών.
   Εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια στους συναδέλφους που εκλέχθηκαν ως τακτικά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης. Είμαι πεπεισμένος ότι θα πράξουν ότι το καλύτερο για όλους τους Δικαστές και Εισαγγελείς.
   Όμως μεγαλύτερη σημασία, έχει το μήνυμα που έστειλαν όλοι οι συνάδελφοι και είναι πλέον σαφές: έστειλαν το μήνυμα της επωφελούς συνεργασίας μεταξύ όλων μας. Το επόμενο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης θα πρέπει να είναι "ΕΝΩΤΙΚΟ". Πέρα και πάνω από "ομάδες" και "τάσεις", θα πρέπει να έχει έναν "οικουμενικό" χαρακτήρα. Εξάλλου αυτό ήταν και το "στίγμα" της παρουσίας μου στις αρχαιρεσίες της Ένωσης. "Όλοι μία ομάδα".
  Γιατί οι προκλήσεις που είναι μπροστά μας, είναι πολλές. Σύντομα θα κληθούμε να τις αντιμετωπίσουμε.
  Είναι πλέον, ώρα για δουλειά.
                  
Δημήτρης Ζιγκόλης