Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2017

Διαγωνισμός ΕΣΔι 24η Σειρά

 







24 ΣΕΙΡΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ    

130 σχόλια:

  1. απο δικαστη:
    α) μακρια απο φροντιστηρια... ειστε 28 χρονων επιστημονες, στο καλο, μπορειτε να διαβασετε 7-8 νομικα βιβλια, και μια στοιχειωδη νομολογια
    β) μην ψαχνετε να βρειτε εκ των προτερων τα θεματα, ιδιως οταν η πλειοψηφια των εξεταστων ειναι δικαστες.. ειναι προφανες οτι βαζουν θεματα βασει προσωπικης ενασχολησης, υποπθεσεις που τους εχουν τυχει ο καθενας.. και λογω απειριας σε διατυπωση ερωτησεων, ειναι τοσο απλη η απαντηση που ουτε τι φανταζεσαι...
    γ) ψυχραιμια
    δ) τα προφορικα ειναι μεγαλο σχολειο...βασικο ο προεδρος και ο εισαγγελεας... αμα αυτοι οι δυο δεν πουνε το οκ, δεν γινεσαι δικαστης ποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έστω ότι για τα βασικά μαθήματα θα διαβάσει κάποιος μόνος του, αγγλικά που είναι εξολοκλήρου μετάφραση και γενική παιδεία που
      ύλη ή έστω μια σχετική βιβλιογραφία δεν υπάρχει από ποια βιβλία θα προετοιμαστεί κάποιος;
      Το φροντιστήριο σίγουρα βοηθάει γιατί συγκεντρώνει την ύλη,λύνει απορίες και διορθώνει πιθανά λάθη ακόμα και στην διατύπωση των απαντήσεων.

      Διαγραφή
  2. Yπαρχει καποιο νεο για το φετινο διαγωνισμο? να περιμενουμε απο Οκτωβρη τις εξετασεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα προφορικα τι εξυπηρετουνε; μια ρωσικη ρουλετα ειναι που δημιουργει πλασματικες εντυπωσεις στους εξεταστες
    η καταργηση τους θα βοηθουσε σιγουρα στην πιο αντικειμενικη αξιολογηση αφου στα γραπτα κρινεται η επιδοση των υποψηφιων ΣΤΑ ΙΔΙΑ θεματα
    (προφορικα δεν εχουν και στις εξετασεις των συμβολαιογραφων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου, εξυπηρετεί για να βλέπουμε και εμείς οι υπόλοιποι το επίπεδο αυτών που πέρασαν. Αν για παράδειγμα περνάς δεύτερος από τα γραπτά και δεν μπορείς να απαντήσεις στα προφορικά τί είναι το τεκμήριο νομιμότητας, τότε κάτι περίεργο συμβαίνει. Και πρέπει αυτό το περίεργο να γίνεται δημόσια. Εξάλλου, με τη δημοσιότητα εξασφαλίζεται και ο ακυρωτικός έλεγχος της διαδικασίας όταν τίθεται τέτοιο ζήτημα μεροληψίας. Σε παραπέμπω στην πρόσφατη νομολογία του ΣτΕ όταν δίκασε τις αιτησεις ακύρωσης υποψηφίων στην ΚΒ σειρά.

      Διαγραφή
    2. σχετικο ειναι αυτο

      μετραει και η εικονα του υποψηφιου, η ικανοτητα του να απανταει αμεσα σε ζητηματα απο διαφορουςκλαδους δικαιου, κα
      γι' αυτο συνεκτιμωνται τα δυο

      αλλωστε, οσοι εχουν γραψει αριστα ή πολυ καλα στα γραπτα, 99% περνουν και τα προφορικα...
      τωρα, οσοι ειναι οριακα, δεν ειναι ευλογο να υπαρχει και μια δευτερη κριση?

      Διαγραφή
  4. (είμαι ο αρχικός σχολιαστής) συγγνώμη συνάδελφε αλλά γράψατε -μεταξύ άλλων
    ''Εξάλλου, με τη δημοσιότητα εξασφαλίζεται και ο ακυρωτικός έλεγχος της διαδικασίας όταν τίθεται τέτοιο ζήτημα μεροληψίας''.
    υπάρχει ουσιαστική δυνατότητα κάποιος να προσβάλλει την κρίση των εξεταστών επί των προφορικών επιδόσεων; υπάρχουν μήπως πρακτικά της διαδικασίας με ερωτήσεις-απαντήσεις του καθενός; φοβάμαι πως όχι και όλο αυτό καλύπτεται με την δημοσιότητα παρακολούθησης που επικαλείστε
    επίσης, εσείς δεν έχετε δει ή ακούσει έστω ποτέ για περίεργoυς βαθμούς στα προφορικά κάποιου σε σχέση με τα γραπτά; αφήστε για λίγο τις νομικίστικες υπεκφυγές και απαντήστε σας παρακαλώ με ρεαλισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ απόλυτα!!κ που διεξάγονται δημόσια μήπως μπορεί να ελεγχθεί ουσιαστικά η διαδικασία από πλευράς των υποψηφίων?εδώ ισχύει η λαική ρήση:όποιος έχει το καρπούζι, έχει και το μαχαίρι αγαπητοί συνάδελφοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφοι, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο νομίζετε ότι εσείς ως υποψήφιοι θα προβείτε σε "ουσιαστικό" έλεγχο των προφορικώς εξεταζομένων. Για το λόγο αυτό υπάρχει η επιτροπή που απαρτίζεται από δικαστές, δικηγόρους, πανεπιστημιακούς κλπ που έχουν όλα τα απαραίτητα εχέγγυα για να κρίνουν τους υποψηφίους. Εσείς τι έλεγχο μπορείτε να κάνετε; Εάν μπορούσατε να κάνετε, θα ήσασταν και εσείς στους επιτυχόντες των γραπτών και θα εξεταζόσασταν και στα προφορικά. Επειδή καταλαβαίνω ότι τα παραπάνω σχόλια προέρχονται από μη επιτυχόντες, θα ήθελα να σας δώσω μία συμβουλή: αντί να βυθίζεστε στην πικρία, αμφισβητώντας το παραμικρό, ασχοληθείτε με το διάβασμά σας. Όσο και αν πιστεύετε ότι πήγατε καλά, αυτοί που πέρασαν τα πήγαν καλύτερα από εσάς! Παρατήρησα ότι στο ακροατήριο των προφορικών παρευρίσκοντο κατά κύριο λόγο μη επιτυχόντες. Οι περισσότεροι φαινόταν ότι πήγαν για να αποδείξουν ότι αυτοί που πέρασαν στα γραπτά και πήγαν στα προφορικά ήταν χειρότεροι από τους ίδιους!!! Μη νομίζετε ότι με αυτόν τον τρόπο θα αποδείξετε ότι εσείς είστε καλύτεροι, γιατί στην περίπτωση αυτή, εσείς θα ήσασταν αυτοί που θα εξετάζονταν προφορικά! Επίσης, μην νομίζετε ότι τα προφορικά είναι μία εύκολη διαδικασία ή ότι η προετοιμασία για αυτά είναι κάτι το απλό! Σε τελική ανάλυση, σε περίπτωση που περάσετε, αναλογισθείτε τι θα σκέπτονται για εσάς όλοι αυτοί που σας άκουγαν να κατηγορείτε το διαγωνισμό... Τα σχόλιά σας αυτά θα σας ακολουθούν για πάντα.

      Διαγραφή
    2. Στον ακριβώς από πάνω, επειδή καταλαβαίνω ότι είσαι επιτυχών και άρα ξέρεις, θα ήθελα να σε ρωτήσω, τι ακριβώς να προσέξουμε στα προφορικά, τι ρωτάνε δηλαδή πρακτικά ή θεωρητικά ζητήματα και στο ευρωπαϊκό δίκαιο το έχω απορία, τι ρωτάνε εκεί βρε παιδί μου? Τους κώδικες τους έχεις μαζί σου και κλειστούς?

      Διαγραφή
    3. Στα προφορικά η εξέταση αφορά το σύνολο της ύλης που διαβάσατε για τα γραπτά συν ευρωπαϊκό δίκαιο. Γίνονται μάλιστα, ερωτήσεις και επ' αυτού. Από εκεί και στο εξής όμως, μπορεί να ερωτηθούν και άλλα (ιστορία, γεωγραφία, επικαιρότητα). Χρειάζεται ψυχραιμία, πολύ καλή γνώση της νομοθεσίας και συγκέντρωση. Ερωτώνται και θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα. Μπορεί δηλαδή, να τεθεί και κάποιο μικρό πρακτικό. Οι κώδικες δεν επιτρέπονται. Γενικά, κάποιος που διάβασε πολύ καλά για τα γραπτά, έχοντας μια συνολική θεώρηση της ύλης και τις νομικές έννοιες ξεκαθαρισμένες μέσα του, θα είναι έτοιμος, από άποψη διαβάσματος, και για τα προφορικά!

      Διαγραφή
    4. Μάλιστα...Δηλαδή στο ευρωπαϊκό ρωτάνε τα όργανα και αποφάσεις ΔΕΚ και γενικά επιμένουν πολύ σε αυτό ή πιο πολύ στα υπόλοιπα μαθήματα..? Ιστορία???Γεωγραφία..??Ρωτάνε και τέτοια? Πόσα πια να έχεις διαβάσει...Δε προλαβαίνεις...Δηλαδή σχετικά με τους κώδικες ρωτάνε και άρθρα απ'έξω..? γιατί όμως όχι ανοιχτοί? Δεν έχει σημασία να ξέρεις πού να ψάξεις αφού στο τέλος όλοι από αυτούς διαβάζουν και γράφουν αποφάσεις δε νομίζω να τα ξέρεις απ'έξω και να μη τους συμβουλεύεσαι..Μμμμ και κάτι ακόμα στην έκθεση και στα αγγλικά βάζουν τα θέματα όπως προκύψει? Γενικά αντιδρούν άσχημα αν δεν ξέρεις κάτι? Δεν έχω παρακολουθήσει και ποτέ προφορικά δυστυχώς και έχω τεράστιο άγχος...Σ'ευχαριστώ πάντως όπως και να'χει!

      Διαγραφή
    5. Λοιπόν, από ό,τι είδα εγώ, ρωτάνε μεν ευρωπαϊκό, αλλά όχι περισσότερο πχ από ότι δικονομία! Ως προς την ιστορία και τη γεωγραφία, χρειάζονται οι γενικές γνώσεις. Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να διαβάσει κανείς. Σχετικά με τους κώδικες τώρα: καλό είναι να ξέρει κανείς πολύ καλά τη νομοθεσία και θα μπορούσα να πω μέχρι και απ' έξω. Αυτό βοηθάει και στα γραπτά, αφού τα θέματα είναι τόσα πολλά που δεν έχεις χρόνο να ψάχνεις 100 διατάξεις. Δεν έχεις τους κώδικες ανοικτούς, γιατί πρέπει να εκτιμηθεί πόσο μπορείς να εκφρασθείς νομικά στον προφορικό λόγο, ενθυμούμενος και όσα έχεις μελετήσει. Το ζήτημα εκείνη την στιγμή δεν είναι να ψάξεις τη λύση, αλλά να την έχεις βρει και να μπορείς να την εκφράσεις. Μην ξεχνάμε ότι έργο του δικαστή δεν είναι μόνο η συγγραφή αποφάσεων, αλλά και η διαδικασία στο ακροατήριο, όπου παίζει ρόλο η επιστημονική κατάρτιση και το να είσαι ετοιμόλογος! Στην έκθεση τώρα, δεν πρόκειται για απλή ανάπτυξη ιδεών, αλλά νομικών ζητημάτων. Μπορείς να προμηθευτείς από την ΕΣΔΙ το βιβλίο με τα θέματα όλων των ετών. Ως προς την αντίδραση των εξεταστών εάν δεν ξέρεις κάτι, μην αγχώνεσαι, γιατί είναι αναμενόμενο ότι δεν μπορούμε να τα ξέρουμε όλα! Είναι προτιμότερο να πεις "δεν ξέρω" παρά να ψάχνεις να απαντήσεις κάτι για το οποίο δεν είσαι σίγουρος! Δεν θα αντιμετωπίσεις υποτιμητικές ή άλλου τέτοιου είδους συμπεριφορές. Τουναντίον μάλιστα η διαδικασία που παρακολούθησα εγώ ήταν ήρεμη και με καλή διάθεση από πλευράς της επιτροπής. Τέλος, δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο εάν έχεις παρακολουθήσει προφορικά, αφού κάθε φορά η επιτροπή είναι διαφορετική. Καλύτερα άσε το άγχος για τα προφορικά στην άκρη και διοχέτευσε την ενέργεια αυτή για τα γραπτά και το εν γένει διάβασμά σου. Ούτως ή άλλως, όταν με το καλό περάσεις τα γραπτά, θα ασχοληθείς τότε με τα προφορικά και πίστεψέ με το διάβασμα για τα γραπτά θα είναι αρκετό! Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    6. Να 'σαι καλά... Έχω ακούσει για τα θέματα από την ΕΣΔι, αλλά δεν δίνουν απαντήσεις δυστυχώς...Μμμ και κάτι ακόμα να σε ρωτήσω.. Όσοι ενδιαφέρονται για εισαγγελείς, στα προφορικά οι εξεταστές να φανταστώ ρωτάνε πιο πολύ ποινικό παρά τα άλλα..? Μπορείς να πεις και μια δική σου άποψη σε ένα καινούργιο ζήτημα ή αν δεν θυμάσαι γενικά όλες τις απόψεις, να πεις κατευθείαν αυτή που εσύ θυμάσαι και συγκράτησες ως ορθότερη..?

      Διαγραφή
    7. Για τους εισαγγελείς δεν γνωρίζω να σου απαντήσω... Φυσικά και μπορείς να εκφράσεις τη δική σου άποψη, αρκεί να τεκμηριώνεται νομικά.

      Διαγραφή
    8. Προς Ανώνυμος7 Μαΐου 2017 - 4:24 μ.μ.
      Τα παραπονα που λές για την βαθμολογηση και γενικοτερα την διαδικασια των προφορικων εξετασεων δεν προερχονται μονο απο ατομα που κοβονται στα γραπτα και πανε στα προφορικα ως θεατες οπως λες. Προερχονται και απο ατομα που εχουν περασει με επιτυχια το προκριματικο σταδιο των γραπτων εξετασεων. Επειδη εσυ λοιπον περασες δεν σημαινει οτι αυτοματως ολη η διαδικασια των εξετασεων ειναι αψεγαδιαστη και οσοι διαμαρτυρονται ειναι απλα κομπλεξικοι που φθονουν την επιτυχια των αλλων. Και μη νομιζεις πως οποιος απο αυτους περασει καποτε μετα θα νιωθει ντροπη που εκανε κριτικη στην διαδικασια. Το να κλεινει καποιος τα αυτια του σε ολες τις ενστασεις και να αγιοποιει τα παντα μονο και μονο επειδη αυτος καταφερε να εισαχθει στην σχολη ειναι περισσοτερο αξιο κριτικης.

      Διαγραφή
  6. Yπαρχει νεοτερα για το φετινο διαγωνισμο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να σας ρωτήσω κατι διάβαζα το εξής στην εθνική σχολή δικαστών .Ο εισαγωγικός διαγωνισμός διενεργείται από πενταμελή επιτροπή, που συγκροτείται για κάθε κατεύθυνση χωριστά, και περιλαμβάνει δύο στάδια: προκριματικό και τελικό. Το προκριματικό διεξάγεται το τελευταίο δεκαήμερο του Μαΐου, και το τελικό κατά τους μήνες Σεπτέμβριο έως και Νοέμβριο στην Έδρα της Σχολής, στη Θεσσαλονίκη.Ξερετε αν ηταν και πέρυσι αυτο η τζαμπα ανησύχησα,εν πιστευω να το αλλαξαν τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι ημερομηνιες αυτες δεν τηρουνται αφου διαγωνισμος το 2015 δεν εγινε και λογω αυτου γινανε 2 διαγωνισμοι το 2016 (προς αναπληρωση του χαμενου 2015), με βαση την λογικη και αφου ο τελευταιος του 2016 ολοκληρωθηκε μολις καπου τα χριστουγεννα τα περασμενα ο επομενος διαγωνισμος θα γινει μεσα στο 2017 σε ημερομηνια που κανεις δεν ξερει ποια θα ειναι μεχρι να βγει η σχετικη προκηρυξη- παντως να γινει διαγωνισμος αμεσα αμεσα πριν τουλαχιστον το μεσον του 2017 δεν παιζει

      Διαγραφή
  8. Δύσκολα θα γίνει φετος διαγωνισμος για το δικαστικό. Θα έχουμε επανάληψη του σκηνικού του 2015.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα! Αναζητώ πληροφορίες για το δικαστικό τελευταία και συγκεκριμένα για την διοικητική κατεύθυνση, αν και έχω χρόνια ακόμα μέχρι να δώσω! Έχω τις εξής απορίες:
    1) Ποια είναι η ύλη; Καταλαβαίνω ότι έχουμε συνταγματικό, διοικητικό, διοικητική δικονομία, δικαιώματα, δημοσιονομικό...κάτι άλλο; Φορολογικό, περιβάλλοντος, Κοινωνικής ασφάλειας είναι μέσα;
    2) Γιατί οι βαθμοί στην γραπτή φάση είναι εμφανώς μικρότεροι από την ποινική-αστική και; Δυσκολία τομέα ή τσεκούρι;
    3) Τι νόμοι επιτρέπονται στην εξέταση; (π.χ διοικητική διαδικασία; )
    Ευχαριστώ πολύ όποιον προθυμοποιηθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Στην ύλη είναι τα πάντα μέσα. Τα πάντα.
      2) Πολύ ωραία απάντησες μόνος σου. Δυσκολία τομέα και τσεκούρι.
      3) Όλοι οι νόμοι επιτρέπονται στην εξέταση αρκεί να είναι καθαρό ασχολίαστο νομοθετικό κείμενο.

      Διαγραφή
  10. Ξανα απο την αρχη με νεα δεδομενα,σαφως πιο νομιμα και ηθικα.Ο βαθμος των γραπτων θα λαμβανει το 85% και τα προφορικα 15%..την ενημερωση ελαβα απο http://www.capital.gr/epikairotita/3204129/allazei-i-bathmologia-stis-exetaseis-tis-ethnikis-sxolis-dikastikon-leitourgon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ καλή είδηση! επιτέλους! η ρώσικη ρουλέτα των προφορικών υποβαθμίζεται!

      Διαγραφή
    2. @ Ανώνυμος11 Απριλίου 2017 - 1:14 μ.μ. Ενώ τα γραπτά δεν είναι ρουλέτα;

      Διαγραφή
    3. Προσωπικη μου αποψη ειναι πως τα γραπτα δεν ειναι ρουλετα, τουλαχιστον οχι τοσο οσο τα προφορικα. Υπαρχει απλετος χρονος για σκεψη και ερμηνεια. Ακομη και αν δεν υπαρχει συγκεκριμενη γνωση πανω σε καποιο ερωτημα, μια ενδιαφερουσα νομικη προσεγγιση θεωρω οτι θα εκτιμηθει αρκετα.

      Διαγραφή
  11. Μην ακουτε οσους λενε οτι δε θα γινει διαγωνισμος..............εσεις να διαβαζετε κανονικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξερεις κανείς τίποτα για 60 θεσεις που ακούστηκαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 60 για ποια κατευθυνση;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παιδιά, 40 θεσεις για διοικητικούς, 100 για πολιτικούς και 15 για εισαγγελείς. Από έγκυρη πηγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και διαγωνισμος ποτε;

      Διαγραφή
    2. Μόνο τόσους εισαγγελείς? Πόσο έγκυρη πηγή δηλαδή? Γιατί ο καθένας γράφει διάφορα...

      Διαγραφή
  15. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΠΟΤΕ Η ΔΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν δεν βγει προκήρυξη μόνο εικασίες κάνουμε για ολα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχουμε μήπως τίποτα νεώτερο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Περιμένουμε να μάθουμε για το 10% με ειρηνοδίκες στην ΕΣΔΙ, ένα νέο πολιτικό σκάνδαλο που ξεδιπλώνεται. Που είναι οι ενώσεις τάχατες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε θα ήθελες να το εξηγήσεις καλύτερα?

      Διαγραφή
  19. Συνάδελφε μήπως μπορείς να το εξηγήσεις καλύτερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συνάδελφε, αυτή η είδηση δεν ειναι καινούρια. Ακουγόταν και παλαιότερα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να υλοποιηθεί. Πέραν της αδικίας έναντι των υπολοίπων υποψηφίων, υφίσταται και πραγματική δυσκολία ως προς τον καταμερισμό των δικογραφιών που έχουν αναλάβει ηδη οι εν ενεργεία ειρηνοδίκες. Έχουν ακουστεί έως και φήμες για άμεση εισαγωγή άνευ εξετάσεων. Δεν υπάρχει περίπτωση να προβούν σε τόσο απροκάλυπτη καταστρατήγηση του θεσμού. Ας κλείσουμε τα αυτιά μας σε αυτήν την παραφιλολογία και ας συνεχίσουμε την προσπάθειά μας. Καλη δύναμη σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λοιπόν η προκήρυξη είναι έτοιμη σύμφωνα με έγκυρες πηγές. 23 θέσεις για διοικητικούς. Αυτά που ακούγονται για 40 είναι παραμύθια. Επίσης ο διαγωνισμός θα γίνει το νέο έτος. Για τους πολιτικούς το 10% θα είναι ειρηνοδίκες. Καλή τύχη, αν και το θεωρώ μάταιο για τη συντριπτική πλειοψηφία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συναδελφε, με όλο τον σεβασμο. Αυτο που επικαλεισθε, πως η προκήρυξη είναι έτοιμη αλλά ο διαγωνισμός θα γίνει το 2018, δεν είναι κάπως ασύνδετα;

      Διαγραφή
    2. Επιτέλους, μπορούν να σταματήσουν τα σχόλια για θέσεις από ανώνυμες πηγές (και γιατί δεν κατονομάζονται??)? Ποιες είναι αυτές οι "μυστικές" πηγές? Και εν πάση περιπτώσει, σεβαστείτε λίγο τον κόπο και τον πόνο των υποψηφίων και τη ψυχολογία στην οποία βρίσκονται και μη γράφετε διάφορα αν δεν κατονομάζεται τις πηγές σας, τουλάχιστον. Και αυτό για το 10% για τους ειρηνοδίκες, αν και δεν πιστεύω ότι θα γίνει κάτι τέτοιο, δεν είναι καθόλου σωστό και δίκαιο για τις θυσίες όλων των φετινών (και όσων ετοιμάζονται από άλλες χρονιές)υποψηφίων και δεν μπορεί να συγκριθεί με τον κόπο όσων μπαίνουν στην διαδικασία να διαβάσουν και να δώσουν. Αν θέλουν και αυτοί ας δώσουν και να κριθούν όλοι επί ίσοις όροις. Ένας διαγωνισμός έμεινε, μην τα ισοπεδώνουμε όλα πια.

      Διαγραφή
  22. Συνυπογράφω το σχόλιο που έγινε στις 13 Μαΐου 2017 - 10:35 π.μ. Αβάσιμα σενάρια και ανυπόστατες εκτιμήσεις αναφορικά με τον προβλεπόμενο αριθμό θέσεων, τον τρόπο κάλυψης αυτών και την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού, περισσότερο αποπροσανατολίζουν παρά συνιστούν χρηστικά σχόλια της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας. Ίσως, ο κ. Διαχειριστής, να πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο μη δημοσίευσης εκτιμήσεων και σεναρίων αυτού του είδους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. η προκήρυξη είναι έτοιμη, απλά θα περιμένουν να στεγνώσει το μελάνι, γι αυτό θα πάρει ένα χρόνο
    μόνο αυτό δεν μας ειπε ο κυριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συνάδελφε με τις πηγες για την προκήρυξη εισαι αυτός που μαντεύει σωστά και για τον προηγούμενο διαγωνισμό, και που ειχες πει οτι πολυ δύσκολα θα ξαναγίνει διαγωνισμός το 2017; αν ναι, δεν έχω λόγο να μην σε πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος 13-5- 2017
    Αγαπητοί συνάδελφοι, παλαιότερα οι εφημερίδες όταν ήθελαν να πραβάλουν ένα θέμα αλλά δεν είχαν καμία πληροφορία, για να καταστήσουν αξιόπιστο το άρθρο τους άρχιζαν με το κλασσικό "Όπως πληροφορούμεθα εξ εγκύρων πηγών, τις οποίες για ευνοήτους λόγους δεν κατονομάζομεν....." . Αυτή την τακτική θυμίζουν οι συνάδελφοι που έχουν πληροφόρηση " από έγκυρες πηγές" που όμως δεν κατονομάζουν. Για να μην πελαγοδρομούμε και να μην ψάχνουμε πληροφορίες εκεί που δεν υπάρχουν, ας μην ξεχνάμε, ότι η μόνη αξιόπιστη πηγή για το χρόνο διεξαγωγής του διαγωνισμού και των κατά περίπτωση θέσεων είναι η ΕΘΝΙΚΉ ΣΧΟΛΉ ΔΙΚΑΣΤΩΝ στη Θεσσαλονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το μόνο αρμόδιο είναι το αρμόδιο τμήμα του υπουργείου δικαιοσυνης. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους μου είπαν ότι ακόμα δεν έχει γίνει καταγραφή των κενών θέσεων γι αυτό μην ψαρώνετε άδικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ξερεις κανένας ποσούς στην πολιτική δικαιοσύνη ενδέχεται να πάρει και πόσους εισαγγελείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Επειδή για τους χρήστες της σελίδας αυτής οι πληροφορίες που λαμβάνουν είναι σημαντικές θα πρότεινα, με κάθε σεβασμό, στη διαχείριση να μη δημοσιεύει όσες δεν συνοδεύονται από αναφορά σε συγκεκριμένη πηγή. Επίσης, εν όψει του ότι ο διαγωνισμός για τον οποίο πρόκειται είναι εν γνώσει όλων μας ανταγωνιστικός, νομίζω ότι αποστροφές του τύπου "καλή επιτυχία αν και είναι μάταιο για τους περισσότερους", δεν ταιριάζουν ούτε με το σκοπό (ανταλλαγή απόψεων), ούτε και με τη σοβαρότητα του διαλόγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε ο πατερναλισμός δεν είναι καλό πράγμα, και δη αν θέλετε να γίνετε δικαστής. Δεν βλέπω κάποιο λόγο να μην περνάνε "παραπλανητικά" σχόλια. Εξάλλου ο σεβασμός στην ελευθερία έκφρασης και συμμετοχής στην κοινωνία της πληροφορίας ενέχει και κινδύνους ψευδών ειδήσεων ή ειδήσεων από μη έγκυρες πηγές. Δηλαδή τί πρέπει να κάνουμε, να καταργήσουμε το ιντερνετ επειδή κάποιοι θέλουν να μας παραπλανήσουν;
      Όσο για το αιχμηρό σχόλιο του συναδέλφου που σας ενόχλησε, θα πρέπει πάλι να λάβετε υπόψη σας το ακέραιο δικαίωμα του καθενός στην άσκηση αιχμηρής κριτικής. Ανοχή συνάδελφε όχι φίμωμα.

      Διαγραφή
    2. Το θέσατε όπως ακριβώς έπρεπε συνάδελφε. Οποιος θέλει να τρολαρει ή να παίξει το παιχνιδακι του, υπαρχουν άλλες σελίδες ή μέσα να το κανει. Οχι εδώ!

      Διαγραφή
  31. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εσδι μου είπαν να έχουμε το νου μας τον Ιούνιο για προκήρυξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με προοπτική τα γραπτά να είναι πριν τον Οκτώβριο ως είθισται;

      Διαγραφή
  32. και ο διαγωνισμός ξέρεις πότε θα γίνει αν βγει Ιουνιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Από οσο κατάλαβα ναι πριν τον Οκτώβρη .θα ξαναπάρω την άλλη βδομάδα...αν θέλει ας τηλεφωνήσει και κάποιος άλλος συναδελφος να το επιβεβαιώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Συνήθως ο διαγωνισμός δε γίνεται μέσα ή τέλη Οκτώβρη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μόλις μίλησα με τη σχολή, δεν έχουν καμία πληροφορία για προκήρυξη, είναι πολύ νωρίς όπως μόνοι τους μου είπαν!! Το αυτονόητο δηλαδή, οπότε ας μην πανικοβαλλεται κάνεις με σενάρια περί πρόωρων εξετάσεων και ας επικεντρωθουμε όλοι στο διάβασμά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιβεβαιωνω συνάδελφε. Σήμερα πήρα κ εγώ κ όταν Ρώτησα πιο συγκεκριμένα για προκήρυξη σύντομα ορμώμενος απο ανάρτηση συναδέλφου, απάντησε:"Περιμένουμε το υπουργείο. Οσο για αυτό που διακινείται για Ιούνιο, είναι γνωστό οτι χρεώνουν τις φήμες σε μας". Δεν αμφισβητω την αλήθεια κανενός, αλλά δε νομιζω οι γραμματείς της Σχολής να μεταδίδουν αντιφατικές πληροφορίες. Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο με το διάβασμα σε όλες και ολους!

      Διαγραφή
  36. Καλησπέρα σας! Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση, επειδή κι εγώ σκοπεύω να μπω σε όλη αυτή τη διαδικασία απίστευτου διαβάσματος και άγχους. Τα δύο έτη δικηγορίας ξεκινούν από την εγγραφή στον οικείο δικηγορικό σύλλογο ή από την έναρξη της άσκησης επαγγέλματος στην εφορία? Με άλλα λόγια μπορώ να δώσω τις εξετάσεις ακόμα και αν δεν κάνω έναρξη δικηγορικού επαγγέλματος στην εφορία? Στη γραμματεία της σχολής που ρώτησα μου είπαν ότι η διετία ξεκινάει από την εγγραφή στο σύλλογο, ισχύει? Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας, καλή συνέχεια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρθρο 10 του 3689/2008

      Δικαίωμα και Αιτήσεις Συμμετοχής

      1. α. Στο διαγωνισμό γίνονται δεκτοί όσοι: αα. Έχουν την ιδιότητα του Ειρηνοδίκη ή έχουν ή είχαν διετή άσκηση δικηγορίας
      ή είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος νομικού τμήματος, με μονοετή άσκηση δικηγορίας, ή είναι δικαστικοί υπάλληλοι με πτυχίο νομικού τμήματος νομικής σχολής και πενταετή υπηρεσία στη θέση αυτή.

      ============
      Επομένως απαιτείται να έχετε 2ετή άσκηση δικηγορίας η οποία πιστοποιείται από τον οικείο ΔΣ, σύμφωνα με το χρόνο εγγραφής σε αυτόν. Δεν ενδιαφέρει η πραγματική άσκηση δικηγορίας (και άρα η απόδειξή της με βεβαίωση από την εφορία ή από τις γραμματείες των δικαστηρίων).

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ τόσο πολύ για την άμεση απάντησή σας! Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο σε όλους!

      Διαγραφή
  37. Καλησπέρα σε όλους! Ορισμένες απορίες προς τους εμπειρότερους αυτού του διαγωνισμού, ίσως να είναι όμως και χιλιοαπαντημένες:
    1) Για την προετοιμασία για τις εξετάσεις, θεωρείτε απαραίτητη την παρακολούθηση φροντιστηρίου ή αρκεί να μελετηθεί το υλικό που δίνει στους υποψηφίους;
    2) Ομοίως, για την προετοιμασία για τις εξετάσεις, θεωρείτε απαραίτητο να σταματήσει κάποιος να εργάζεται;
    Επειδή φαντάζομαι τις απαντήσεις, θα μου έδινε θάρρος εάν κάποιος έχει κάποιο παράδειγμα που πέτυχε χωρίς να σταματήσει την δουλειά του και χωρίς να χρυσοπληρώσει τα διάσημα φροντιστήρια.
    Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Είναι αλήθεια ότι το φροντιστήριο δίνει κατευθύνσεις και σημειώσεις. Προσωπικά θεωρώ ότι δεν είναι απαραίτητο το φροντιστήριο και ότι χρειάζεται καλό και συστηματικό διάβασμα (πέρασα χωρίς φροντιστήριο)
      2) Αν έχεις λύσει το βιοποριστικό σου πρόβλημα, μπορείς να σταματήσεις. Αρκετοί συνάδελφοι πέρασαν ενώ εργάζονταν.

      Διαγραφή
  38. Το φροντιστήριο δίνει σιγουρα καλές βάσεις και κατευθύνσεις αλλά δεν είναι και απαραίτητο εφόσον είσαι συνεπής στο διάβασμα σου και στον χρόνο που διαθέτεις για αυτο. Όσον αφορά τη δουλειά, δυστυχώς δεν είναι για όλους εύκολο να μοιράζεις το χρόνο σου σε διάβασμα και σε δουλειά το ίδιο αποτελεσματικά και στα δυο. Κατι δυστυχώς θα μείνει πισω(προσωπική μου εμπειρία αυτο) όποτε πρέπει να θέσεις τις προτεραιότητες σου και να μην παρεκκλίνει απο αυτές. Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπέρα σας εχω ήδη δοκιμάσει μια φορά και έδωσα εξετάσεις..θα ήθελα την ειλικρινή γνώμη παρακαλω όσων έχουν την εμπειρία κ ειδικά των επιτυχοντων...πιστευετε πως χωρίς φροντιστήρια και με την προϋπόθεση ότι μεγάλωνω το παιδί μου που είναι τωρα 4 ετών εχω ελπίδες να περάσω με περιορισμένο χρόνο για διάβασμα που εχω;την μια φορά που έδωσα ήταν δοκιμαστικη δεν πέρασα φυσικά. μου φάνηκαν βατα σχετικά τα θεματα αλλα ότι χρειάζεται απίστευτα χρονοβόρο και βαθύ διάβασμα.Ειμαι 31 ετών είδα ότι ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και οι περισσότεροι υποψήφιοι έχουν πολύ περισσότερο χρόνο. Πιστεύετε ότι έχω ελπίδες; Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αδελφή μου, εν έτει 1997(νομιζω η 1η χρονια των εξετάσεων) με μόλις μια εβδομάδα διάβασμα-ως τη μονη άδεια που κατάφερε να πάρει απο το γραφείο της- πέρασε με τη 1η. Βέβαια είχε τις βάσεις απο τη σχολή. Κάτι που προσωπικά δεν έχω. Θα μου πείτε πως αυτή δεν είναι συχνη περιπτωση. Σίγουρα χρειαζεται διάβασμα. Μα η συγκεντρωση και η χρηση της κοινής λογικής τη κρίσιμη ωρα μετράνε. Δε βοήθησε ίσως η απάντηση μου. Μα αξίζει να το προσπαθησετε οσες φορες χρειαστεί. Εχετε μεγαλο περιθώριο ως τα 45 που είναι το όριο, σε αντίθεση με μένα που στα 40 θεωρώ πως οι επόμενες εξετάσεις είναι η μια και μοναδική μου ευκαιρία. Καλη επιτυχία σε σας κ σε ολες-ολους που διαβάζουν..

      Διαγραφή
    2. Εχετε οπωσδηποτε ελπιδες αν το θελετε πολυ και αν δεν σας πειραζει να δοκιμασετε περισσοτερες απο μια ή δυο φορες σε περιπτωση φυσικα που δεν τα καταφερετε αμεσα!Γνωριζω συναδελφους με μικροτερα ή μεγαλυτερα παιδια, ή και με δυο παιδια, που πεισμωσαν και τα καταφεραν! Σιγουρα ο χρονος σας ειναι περιορισμενος, αν ομως ειναι αυτο που αγαπατε να επιμεινετε! Καλη τυχη σας ευχομαι και να χαιρεστε το παιδακι σας.

      Διαγραφή
    3. Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο για τις απαντήσεις, με βοηθήσατε περισσότερο από ότι νομίζετε. Πιστεύω και εγώ ότι όλοι μας πρέπει να δίνουμε πολλές φορές...όσο μπορούμε. Καλή σας επιτυχία μέσα απο την καρδιά μου σε εσάς και σε όσους διαβάζουν...

      Διαγραφή
  40. Συνάδελφοι, η απάντηση στο ερώτημα αν χρειάζεται φροντιστήριο εξαρτάται κατά κύριο λόγο από την κατεύθυνση που θέλετε να ακολουθήσετε.
    Κατά την άποψή μου, στην πολιτική - ποινική κατεύθυνση μπορεί να περάσει κανείς και χωρίς φροντιστήριο με πολύ προσωπικό διάβασμα και με καλή άσκηση δικηγορίας. Πέραν αυτού και οι θέσεις είναι συνήθως αρκετές, με αποτέλεσμα να έχει κανείς περισσότερες πιθανότητες να περάσει.
    Από την άλλη πλευρά, ως προς τη διοικητική κατεύθυνση, θεωρώ ότι είναι αναπόφευκτο να κάνει κανείς φροντιστήριο, δεδομένου ότι πρέπει να έχει άριστη εικόνα και πλήρη αντίληψη της νομολογίας του ΣτΕ. Η ύλη είναι πραγματικά πάρα πολύ μεγάλη και σε συνδυασμό με τις εναλλαγές της νομολογίας και την ανάγκη -πολλές φορές- ερμηνείας των αποφάσεων, καλό είναι να μην επωμιστεί κανείς το βάρος της οργάνωσης όλων αυτών. Επίσης, και οι θέσεις είναι συνήθως πολύ λίγες... Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους και να ξέρετε ότι κάποια στιγμή ο κόπος αποδίδει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Διατυπώνονται διάφορες απόψεις σχετικά με τη χρησιμότητα των φροντιστηρίων. Θα ήθελα και εγώ, ως γνώστης των πραγμάτων, να εκθέσω τις απόψεις μου για το θέμα αυτό, ελπίζοντας να προσφέρω κάποια βοήθεια στους υποψήφιους δικαστές. Γενικώς τα φροντιστήρια βοηθούν, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως τη μελέτη στο σπίτι. Έχουν μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα. Ας αρχίσουμε από τα πλεονεκτήματα: Ο υποψήφιος κερδίζει πολύτιμο χρόνο διότι το φροντιστήριο, για κάθε μάθημα, συγκεντρώνει επίκαιρη νομολογία αλλά και πρόσφατη νομοθεσία, στοιχεία απαραίτητα για τις εξετάσεις. Γίνεται αναλυτική συζήτηση σημαντικών αποφάσεων των ανωτάτων δικαστηρίων, μερικές φορές και των εφετείων, και ο κάθε υποψήφιος μπορεί να διατυπώσει ελεύθερα τις απόψεις του για διάφορα θέματα και να ζητήσει κάποιες διευκρινίσεις. Ο υποψήφιος αλλάζει περιβάλλον και δεν μένει για ολόκληρες ημέρες κλεισμένος στο σπίτι του, το οποίο πολλές φορές για διαφόρους λόγους, (εξωτερικοί θόρυβοι αγνώστου προελεύσεως, ύπαρξη παιδιών, περιορισμένος χώρος για μελέτη, το συμπαθές τετράποδο του γείτονα που γαυγίζει ακατάπαυστα όλη τη νύχτα, η τηλεόραση του διπλανού διαμερίσματος από όπου ακούγονται οι ξέφρενοι και ατελείωτοι μεταμεσονύκτιοι επινίκιοι πανηγυρισμοί των ηλιοκαμένων νικητών του Survivor και οι σπαραξικάρδιες θρηνωδίες των ηττημένων για τον χαμένο επιούσιο, που όλοι τους έχουν γαντζωθεί με νύχια και με δόντια στις καταπράσινες ακρογιαλιές της Δομινικανής Δημοκρατίας και αρνούνται πεισματικά να τις εγκαταλείψουν, ενώ στο μεταξύ έχουν αφανίσει όλες τις καρύδες του νησιού), δεν προσφέρεται για συνεχή και αποδοτική μελέτη. Και κάτι ακόμη πολύ σημαντικό, που δεν μπορεί να γίνει στο σπίτι : Οι υποψήφιοι γράφουν διάφορα τέστ ( ενδεχομένως και με θέματα που έχουν τεθεί σε προηγούμενες εξετάσεις ), και ο χρόνος που δίνεται για την παράδοση του γραπτού, συνήθως είναι ένα τρίωρο. Ο φροντιστής διορθώνει τις εργασίες και κάνει σχετικές παρατηρήσεις στον κάθε υποψήφιο.
    Στις εξετάσεις στη Σχολή Δικαστών πού παίζεται το μέλλον του υποψήφιου- για μερικούς είναι κυριολεκτικά η τελευταία ευκαιρία- και οι κόποι πολλών ετών, τα λεπτά τρέχουν με διαβολική ταχύτητα, η αγωνία κορυφώνεται και αυτός πρέπει όχι μόνο να απαντήσει, αλλά να απαντήσει γρήγορα και σωστά και , αν είναι δυνατόν, σε όλες τις ερωτήσεις. Όμως, η καλή προετοιμασία, η αυτοσυγκέντρωση, η εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του και τα τρίωρα του φροντιστηρίου, θα τον βοηθήσουν να τελειώσει το χρόνο των εξετάσεων με τις λιγότερες απώλειες. Και κάτι τελευταίο, αλλά όχι ασήμαντο : Στις αίθουσες των φροντιστηρίων πολλές φορές γεννιούνται μεγάλοι έρωτες, που έχουν ευτυχή κατάληξη, συνήθως μετά την αποφοίτηση από τη Σχολή.

    Για τα μειονεκτήματα του φροντιστηρίου ελπίζω να επανέλθω, καθώς και για την ιδιαιτερότητα της προετοιμασίας όσον σκέπτονται να δώσουν εξετάσεις για τα διοικητικά δικαστήρια.
    Για το διαχειριστή της σελίδας.
    Έδωσα εύθυμο τόνο στο κείμενο, για να χαλαρώσουν λίγο όσοι προετοιμάζονται για να δώσουν εξετάσεις στη Σχολή Δικαστών. Και βέβαια έχετε το αναφαίρετο δικαίωμα να μην το δημοσιεύσετε καθόλου, ή να δημοσιεύσετε μέρος από αυτό. Σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ήταν έτσι όπως τα παρουσιάζεις για τα φροντιστήρια, αλλά δυστυχώς δεν είναι. Γίνονται γενικά πασαλείμματα (από ένα διάστημα και μετά κυρίως λόγω λάθους κατανομής χρόνου) και χάνεις χρόνο πηγαινο-έρχοντας εκεί.Τα τεστ είναι καλό να τα γράφεις και να σου εξηγούν όμως τον τρόπο γραφής. Αυτό είναι όντως χρήσιμο. Δεν είναι κάτι όμως που δεν μπορείς μόνος σου να κάνεις: να διαβάσεις βιβλία και να συγκεντρώσεις νομολογία. Και τα χρήματα που σου φεύγουν είναι υπερβολικά πολλά. Συμβουλή μου είναι να προσπαθήσει ο καθένας μόνος του όσο μπορεί με τις δικές του δυνάμεις, γιατί σε μεγάλο βαθμό σε αυτές τις εξετάσεις είναι και θέμα τύχης (ιδίως τα προφορικά).

      Διαγραφή
  42. Συνάδελφοι καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όλους όσους καταβάλουν προσπάθεια ! Υπάρχει κάποιος επιτυχών, ο οποίος μπορεί να μας δώσει μια γενική εικόνα ενός καλού γραπτού και ειδικά ως προς το θέμα της τεκμηρίωσης της απάντησης ? Δηλάδή η απάντηση πρέπει να είναι αναλυτική ή αρκεί συνοπτική απάντηση, οι απαντήσεις σας αποτελούν διατύπωση που χρησιμοποιεί απαραίτητα η νομολογία ή δική μας νομική διατύπωση .....αντιγράφουμε το άρθρο και στη συνέχεια ερμηνεύουμε και υπαγάγουμε ή απευθείας υπαγωγή. Νομίχω πως αυτά είναι σημαντικα ερωτήματα και όχι το πότε θα διεξαχθούν οι εξετάσεις, διότι είτε σε 5 μήνες είτε σε 1 χρόνο διεξαχθούν αν δεν γνωρίζεις πως απαντάς τεκμηριωμένα σε μια ερώτηση την ίδια τύχη θα έχεις . Ευχαριστώ πολύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάθε καλή διαθεση θα ήθελα να σου πω ότι το τι είναι σημαντικό και τι όχι το ξέρει ο καθένας για τον εαυτό του.
      Αν κάποιος έχει σταματήσει να εργάζεται και δεν έχει λύσει το οικονομικό του θέμα, δεν έχει χρηματοδότη και πληρώνει και φροντιστήριο και υποχρεώσεις, προφανώς ενδιαφέρεται για το αν οι εξετάσεις θα διεξαχθούν σε 5 μήνες ή σε 1 χρόνο, σωστά;
      Το ίδιο ενδιαφέρεται και αν κάποιος επηρεάζεται ψυχολογικά από την αβεβαιότητα και την ψυχολογική πίεση.
      Αυτό που εσύ θεωρείς σημαντικό νομίζω εξαρτάται από διάφορους παράγοντες και είναι έως ένα σημείο μάλλον υποκειμενικό.
      Προφανώς, καταρχάς εξαρτάται από τα ίδια τα θέματα και θα πρέπει να δίνεται ουσιώδης απάντηση σε αυτά, αλλά δεν είναι μαθηματικά, είναι νομικά.
      Εξαρτάται από τον τρόπο γραφής του καθενός, από το τί θεωρεί ο ίδιος τεκμηριωμένη απάντηση, από το ποια είναι η επιτροπή, τι θέλει ο συγκεκριμένος διορθωτής.
      Θυμόμαστε όλοι και από το πανεπιστήμιο πως πήγαινε το ζήτημα.
      Το πως θα κάνεις υπαγωγή και αν θα αντιγράψεις τη νομοθεσία και τι διατύπωση θα χρησιμοποιήσεις είναι δικό σου θέμα.
      Άλλος γράφει 10 σελίδες για ένα ερώτημα και άλλος γράφει 10 σειρές.
      Αυτός με τις 10 σελίδες μπορεί να αερολογεί και ο άλλος με τις 10 σειρές να δίνει ακριβώς την ουσία της απάντησης που θέλουν να δουν ότι κατέχεις.
      Όπως επίσης αυτός με τις 10 σελίδες μπορεί να δείχνει μέσα το διάβασμα που έχει κάνει και το έυρος των γνώσεων του και της νομολογίας που έχει μελετήσει και αυτός με τις 10 σειρές να μην έχει καν ξεκινήσει να πιάνει το θέμα.
      Δεν είναι μαθηματικά, είναι νομικά.

      Διαγραφή
    2. Το κακό είναι που δεν βγάζουν απαντήσεις στη σχολή δικαστών να ξέρουμε το στυλ των απαντήσεων αλλά και τη σωστή απάντηση
      που θέλουν...Τί να τα κάνεις σκέτα θέματα?

      Διαγραφή
    3. Η απάντηση είναι σχεδόν μπροστά σας, όταν διαβάζετε μια δικαστική απόφαση. Θέλετε να γίνετε Δικαστές, συνεπώς πρέπει να γράφετε ως Δικαστές. Μείζονα - ελάσσονα - υπαγωγή. Τόσο απλά. Λίγα λόγια, συμπυκνωμένο νόημα. Κάντε μια μίμηση του τρόπου διατύπωσης των αποφάσεων.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμε 2:08 μ.μ., όλοι διαβάζουν νομολογία και όλοι δικανικό συλλογισμό προσπαθούν να κάνουν. Δικανικός συλλογισμός από δικανικό συλλογισμό έχει διαφορά. Υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις και δικαστικές αποφάσεις. Εκτός αν πιστεύουμε ότι δεν υπάρχουν και κακές αποφάσεις, αλλά είναι όλες νομικά αριστουργήματα. Το δε συμπυκνωμένο νόημα αόριστη έννοια που χρήζει ερμηνείας.
      Αν ήταν τόσο απλά, θα πέρναγαν όλοι.
      Μάλλον απλοποιημένα είναι αυτά για τις συγκεκριμένες εισαγωγικές εξετάσεις και όχι απλά.

      Διαγραφή
    5. οπως ακριβως μια δικαστικη αποφαση. 'Κατα την έννοια του άρθρου ταδε (ΟΧΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ) και ερμηνεια που εχει δωσει το ΣΤΕ. Ακολουθουν τα πραγματικα περιστατικα (Στην υπο κριση περιπτωση ο ταδε κτλ). Τελος υπαγωγη! Εγω ειμαι υπερ συνοπτικών και to the point απαντησεων. ΥΓ τα παραπανω αποτελούν δική μου επιλογή στον τρόπο επίλυσης των θεμάτων.

      Διαγραφή
    6. Ναι εντάξει προφανώς έτσι θα το θέλουν, απλά οι εξεταστές είναι και θεωρητικοί συνήθως, οπότε εκεί ίσως αλλάζουν λίγο τα πράγματα. Απλά θα βοηθούσε να βλέπαμε και μια δική τους απάντηση, ως επίσημη απάντηση. Στους συμβολαιογράφους, ας πούμε από όσο γνωρίζω, βγάζουν απαντήσεις.

      Διαγραφή
  43. Συνάδελφοι, όλα είναι ζήτημα τεκμηρίωσης. Στα νομικά δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο! Ειδικά τα θέματα που μπαίνουν στις εξετάσεις στοχεύουν στην ανάδειξη της κριτικής σκέψης. Επομένως, καλό θα ήταν να αποβάλλετε τη νοοτροπία που είχαμε σε μικρότερες ηλικίες (στο σχολείο). Αυτό θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε με μεγαλύτερη ευρύτητα τα νομικά ζητήματα που θα σας τεθούν. Από εκεί και στο εξής, καλό είναι να μελετάτε τη νομολογία των δικαστηρίων και δη, των ανωτάτων, γιατί έτσι θα καταλάβετε και τον τρόπο σκέψης και πότε μία απάντηση είναι ορθά γραμμένη! Να είστε σίγουροι ότι όταν θα κατέχετε πολύ καλά την ύλη των μαθημάτων, δεν θα σας απασχολεί το ζήτημα αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Έχει επικοινωνήσει κανένας με την εθνική σχολή δικαστών,μήπως υπάρχει νεότερο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ακούγεται ότι το ανώτατο όριο ηλικίας για τον ΚΕ Διαγωνισμό θα πέσει στα 40.

    Να υπενθυμίσω ότι φέτος με νόμο του Υπουργείου Εξωτερικών το ανώτατο όριο ηλικίας των 35 ετών για το διπλωματικό σώμα καταργήθηκε και εδώ και πολλά χρόνια το ανώτατο όριο ηλικίας των 35 ετών για τον διαγωνισμό στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης έχει επίσης καταργηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το 28χρονο χωρίς καμια δικηγορική εμπειρία, αξίζει να γίνει δικαστής απο εναν 41,42 ετών, so be it.

      Διαγραφή
    2. Δεν μπορώ να σκεφτώ κανένα σοβαρό, αντικειμενικό λόγο που θα δικαιολογούσε το ενδεχόμενο να πέσει το ανώτατο όριο ηλικίας στο διαγωνισμό των δικαστών.
      Αντιθέτως, λόγω της φύσεως του επαγγέλματος/λειτουργήματος, θα έπρεπε να καταργηθεί τελείως το ανώτατο όριο και να ανέβει λίγο το κατώτατο όριο.

      Διαγραφή
    3. ΚΕ;; Μιλάτε για τον μεθεπόμενο δηλ; Του 2018; Αν δεν υπάρχει απρόοπτο και γίνει κανονικά διαγωνισμός φέτος, ο ΚΔ δε θα είναι; Για κάποιους που είναι στο όριο, είναι σημαντικό να ξέρουν.

      Διαγραφή
    4. Που ακουγεται;;; διοτι δεν εχουμε ακουσει απο πουθενα κατι τετοιο. Ισα ισα σε ολους τους διαγωνισμους για δημοσιους λειτουργους το οριο ηλικιας ειναι στα 45 ετη.

      Διαγραφή
    5. Δεν μπορώ να αποκαλύψω την πηγή, αλλά σε ερώτηση που έκανα σε υψηλά ιστάμενο πρόσωπο της Σχολής για το ενδεχόμενο μείωσης του ανωτάτου ορίου ηλικίας από τα 45 στα 40 έτη, μου ανέφερε ότι όντως έχει ακουστεί αυτό το ενδεχόμενο, αλλά δεν είναι θέμα της Σχολής Δικαστών, αλλά του Υπουργείου Δικαιοσύνης.

      Σίγουρα δεν θα αφορά τον ΚΔ, αλλά, αν τελικά αποφασιστεί να μειωθεί στα 40, θα γίνει από τον μεθεπόμενο, δηλαδή τον ΚΕ.

      Θεωρώ ανεπίτρεπτο να υπάρχει ακόμη και το ανώτατο όριο ηλικίας των 45 ετών, όταν ξανατονίζω φέτος με νόμο του Υπουργείου Εξωτερικών καταργήθηκε το ανώτατο όριο ηλικίας για την εισαγωγή στο διπλωματικό σώμα και όταν εδώ και πάρα πολλά χρόνια το ανώτατο όριο ηλικίας των 35 ετών που υπήρχε στην ΕΣΔΔΑ καταργήθηκε.

      Ο λόγος που μοιράστηκα μαζί σας αυτή την πληροφορία είναι μήπως έχετε ακούσει και εσείς γι' αυτό το ενδεχόμενο.

      Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει ούτε το ανώτατο όριο ηλικίας των 45 ετών.

      Διαγραφή
  46. Αναφορικά με το από 7 Μαίου σχόλιο λεκτέα τα εξής:δεν αμφισβητείται η επιτυχία των συναδέλφων που πέρασαν στη φάση των προφορικών ούτε κανείς ισχυρίστηκε ότι είναι μια εύκολη κ απλή διαδικασία..όμως εξίσου κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι στα προφορικά κάποιες ερωτήσεις μπορούν να ευνοήσουν ενώ άλλες να κατακεραυνώσουν..πέραν τούτου συχνά σημειώνονται τεράστιες αποκλίσεις προφορικής κ γραπτής επίδοσης..τα ως άνω γεννούν ερωτήματα κ μία γενικότερη καχυποψία βάσιμη ή μη..φυσικά και η τελική κρίση ανήκει στην επιτροπή..όμως ο υποψήφιος γιατί να μην έχει δικαιώματα?ποιος ο λόγος να μην υπάρχει δικαίωμα πρόσβασης στο γραπτό ή να μην τηρούνται πρακτικά στα προφορικά? Αναφορικά δε με τα πικρόχολα κ μικρόψυχα σχόλια περί επιτυχόντων και μη επιτυχόντων: και μόνο η συμμετοχή σε αυτόν το διαγωνισμό είναι επιτυχία αγαπητέ/ή συνάδελφε. Καλό διάβασμα κ καλή δύναμη σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Από ότι φαίνεται μάλλον δεν γνωρίζετε καλά τη διαδικασία. Φυσικά και έχει ο υποψήφιος δικαίωμα να δει το γραπτό του και να κάτσει όση ώρα θέλει να το διαβάσει. Να το βγάλει φωτοτυπία και να το πάρει μαζί του δεν επιτρέπεται. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το γραπτό δεν είναι έγγραφο που ανήκει στον υποψήφιο, είναι και δημόσιο και ιδιωτικό έγγραφο (έχει διττή φύση).

    Από εκεί και στο εξής: είναι αναμενόμενο κάποιες ερωτήσεις να σε ευνοήσουν και άλλες να σε κατακεραυνώσουν, όπως λέτε. Στην περίπτωση αυτή, εκτιμάται πώς μπορεί να διαχειρισθεί κανείς την πίεση ακόμη και όταν δεν γνωρίζει κάτι, πόσο μπορεί να παραμείνει ψύχραιμος και να προχωρήσει παρακάτω. Είναι μάλιστα, καλύτερο να απαντήσει κανείς ένα "δεν ξέρω" παρά, στην προσπάθειά του να απαντήσει, να λέει ό,τι να 'ναι.

    Ως προς τις αποκλίσεις που λέτε, είναι αναμενόμενο να υπάρχουν, παροράτε όμως, ότι συγκρίνετε ανόμοιες καταστάσεις! Άλλο είναι τα γραπτά και άλλο είναι τα προφορικά. Μία χαμηλότερη βαθμολογία στα προφορικά δεν ακυρώνει το βαθμό των γραπτών. Για το λόγο αυτό άλλωστε, και μετράται η συμβολή ποσοστού επί της βαθμολογίας των προφορικών για τη διαμόρφωση του τελικού βαθμού, που είναι και ο μόνος που θα κρίνει την είσοδο ή μη στη σχολή.

    Σχετικά με την τήρηση πρακτικών στα προφορικά, σε ερώτηση δική μου για το ίδιο πράγμα έλαβα την απάντηση ότι η διαδικασία είναι δημόσια και μπορεί να την παρακολουθήσει ο οποιοσδήποτε...

    Περί των "πικρόχολων και μικρόψυχων" σχολίων (είναι δικά σας λόγια αυτά, καίτοι δεν προέβην σε τέτοιους χαρακτηρισμούς) έχω να πω, ότι συμφωνώ μαζί σας, ως προς το ότι η συμμετοχή και μόνο είναι επιτυχία. Ας κρατηθούμε από αυτό και ας συνεχίσουμε την προσπάθεια!





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. γενικά βρε παιδιά δυστυχώς ο συγκεκριμένος κλάδος που έχουμε επιλέξει ενέχει άπειρους υποκειμενισμούς (όλο για απόψες κρατούσες, μη κρατούσες, μειοψηφικές αλλά ορθότερες, πλειοψηφικές αλλά αρεοπαγίτικες άρα αυτοδικαίως και΄΄αμάσητα'' δόγματα λόγω ιεραρχίας της δικαιοσυνης, απόψεις συγγραφέων, καθηγητών, μεμονωμενων δικαστων, τοποθετήσεις ακόμη και από άρειο πάγο σε ένα θέμα οι οποίες ίσως ειναι αντιφατικές μεταξύ τους) γενικά νομίζω δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος τρόπος επιτυχίας, το μόνο που αυξάνει στατιστικά τουλάχιστον τις πιθανότητες για κάποιον είναι το διάβασμα και μόνο, από εκεί και πέρα κάποιος διαβασμένος θα γράψει κάτι σίγουρα ακόμη και εάν πέσει εξώ στο ποιά άποψη ή ερμηνεία ήθελαν να ''ακούσουν'' οι εκαστοτε εξεταστές
    το καλύτερο πάντως θα ήταν αφού είμαστε σε έναν τόσο υποκειμενικο κλαδο να εβγαινε καποτε μια επισημη τοποθετηση του στυλ - δεν δεχομαστε απαραιτητα ως σωστη απαντηση αυτο που ειπε ο αρειος παγος- αλλα μας νοιαζει κυριως η τεκμηριωση, επισης τι γινεται εαν σε ένα θέμα υπάρχουν πιο πολλες αποψεις σε αρειο πάγο, τις γράφουμε όλες για να δείξουμε ότι ειμαστε διαβασμένοι σε ευρυ βαθμο ή επιλέγουμε μόνο την κρατούσα για να μην χαώσουμε τον διορθωτή με μεγάλες τοποθετήσεις; γενικά ένας χαμός, σε πολλα ερωτήματα δεν θα δοθεί ποτέ ακριβής απάντηση, όποιον και να ρωτήσετε θα λάβατε διαφορετική απάντηση, ένα ρόλο σίγουρα παίζει και η γραμμή κάθε εξεταστικής επιτροπής ως προς το δεον μιας απαντησης σε νομικο θεμα, συγγνωμη αν σας αγχωσα απλα εξεφρασε καποιους προβληματισμους που ισως ποτε δεν θα απαντηθουν αφου δεν δημοσιευονται ποτε εστω ενδεικτικες απαντησεις, καλη επιτυχια σε όσους δίνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. να ρωτήσω σας παρακαλώ όσους είναι για τα διοικητικά, για το πολεοδομικό ποιους νόμους συγκεκριμένα πρέπει να έχουμε μαζί;;;σας παρακαλώ όποιος γνωρίζει ας ενημερώσει συγκεκριμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τίποτα νεότερο έχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. έχουμε κάποια νεότερη πληροφορία για τον διαγωνισμό μήπως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Για τον/την ανώνυμο/η της 13-6-2017 10΅28 μ.μ.: Για πολεοδομικά δεν χρειάζεται να έχεις κάποιον κώδικα/νομοθέτημα. Εγώ έχω δώσει 3 φορές και ποτέ δεν μου χρειάστηκε κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έπεσε κάτι σχετικό όμως;; ευχαριστω για την απάντηση

      Διαγραφή
    2. Δεν νομίζω ότι πρόκειται να πέσει κάτι, που να απαιτεί εξειδικευμένη νομοθεσία για τη λύση του. Ακόμη και την χρονιά που είχαν βάλει θέμα σχετικό με απαλλοτρίωση, δεν ήταν απαραίτητο να έχεις τον νόμο (2882/2001), για να απαντήσεις.

      Διαγραφή
  53. Συνάδελφοι καλησπέρα και καλή επιτυχία σε όσους διαβάζουν.
    Ενδιαφέρομαι να δώσω εξετάσεις το 2018. Είμαι δικηγόρος από την επαρχία και θα ήθελα γνώμες από όσους έχουν παρακολουθήσει φροντιστηριακά μαθήματα εξ αποστάσεως. Ενόψει και του υψηλού κόστους των διδάκτρων θα ήθελα να ακούσω απόψεις από όσους το έχετε επιχειρήσει. Άξιζε τον κόπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δεν είναι κάτι που δεν μπορείς να το κάνεις μόνος σου. Σου προτείνω να μην πας.Είναι οικονομική αφαίμαξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Συνάδελφε παρακολουθώ μαθήματα φετος πρωτη φορά μεσω skype...μπορω να σου καταθεσω την εμπειρία μου η οποια είναι εξαιρετική...απο την άνεση του σπιτιού σου χωρις χαμένους χρονους σε πηγαινε έλα...εχεις το ιδιο αποτελεσμα που εχουν κι αυτοι που παρσκολουθουν ζωντανά...στο συνιστω αρκεί να διαλεξεις καλο φροντιστήριο....η μερα λαι η νυχτα με το προσωπικο διαβασμα για μενα βεβαια...αν καποιος ειναι πειθαρχημενος και ξερει να διαβάζει πολυ και συστηματικά μπορει να πετυχει και μονος του...οι απαιτησεις ομως ειναι μεγαλες αυτο ειναι γνωστο τοις πασι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε, αν κατάλαβα καλά , μέσω skype μπορούν οι καθηγητές να σου λύσουν και απορίες για παράδειγμα? Ρωτάω γιατί ψάχνω κι εγώ αλλά μόνο μέσω email έχω βρει. Επίσης ,μπορείς να πεις το κόστος μιας τέτοιας επιλογής ? από την προσωπική σου εμπειρία τουλάχιστον

      Διαγραφή
  56. Το σκέφτομαι από την άποψη της οργάνωσης της ύλης κ του διαβάσματος, ενόψει του ότι θα συνεχίσω να δουλεύω παράλληλα.Με μια πρόχειρη έρευνα βρήκα 3 φροντιστήρια με παρακολούθηση εξ αποστάσεως.Θα με βοηθούσε πολύ να μου έλεγες ποιο παρακολουθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @ Ανώνυμος20 Ιουνίου 2017 - 3:00 μ.μ.
    Συνάδελφε, λέει κάπου ο Αριστοτέλης ότι οι ρίζες της παιδείας είναι πικρές, αλλά οι καρποί γλυκείς. Η τριβή σου μέσα στην τάξη, μπροστά στον καθηγητή, πάνω από τον κώδικα είναι πικρό ποτήρι μεν, που πρέπει να πιεις δε. Αν ήταν έτσι, ποιός ο λόγος να υπάρχει ΕΣΔΙ και να γίνονται μαθήματα μέσα στο κτήριό της; Θα είχαμε όλοι skype και θα τα παρακολουθούσαμε από τη Λωζάννη και το Λονδίνο (γιατί από ό,τι μαθαίνω εκεί πάνε για ψώνια οι νεοδιορισμένοι)..
    Βέβαια, αν είναι απαγορευτικό το να πας σε φροντιστήριο, τότε δεκτό και το skype, αλλά όχι σε άλλη περίπτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη αλλά το αν μπορεί κάποιος να πάει ή όχι σε φροντιστήριο είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες..Προσωπικά θεωρώ ότι γενικά τα φροντιστήρια τα έχουμε λιγάκι υπερεκτιμήσει και θεοποιήσει ,ειδικά τα τελευταία χρόνια, σε βαθμό που θεωρούμε ότι χωρίς αυτά δεν γίνεται να περάσεις κιόλας-ψιλοτραγικό-..Το κυριότερο είναι το σωστά οργανωμένο και συστηματικό προσωπικό διάβασμα (και τα βιβλία υπάρχουν και νομολογία μπορείς να βρεις-αρκεί να υπάρχει όρεξη) και έπεται η τύχη και η συγκέντρωση στις εξετάσεις..Καλή συνέχεια..

      Διαγραφή
  58. Συνάδελφε μεσω skype συμμετέχεις κανονικα στο μάθημα και ο καθηγητής σου απευθύνει ερωτησεις κανονικά "ως ει παρόν "....εγω το απολαμβάνω ...ειναι μια μορφή συμμετοχής που εμενα μου αρέσει...σημειωτέον οτι ζω Αθηνα κσι μπορω να παω να παρακολουθησω και δια ζωσης...ομως γλιτωνω μετακινησεις,ταξι και πρόσθετη κούραση...εκτιμώ οτι δεν πρέπει να πω σε ποιο φροντιστηριο πάω γιατί:α)θα φανει διαφήμιση και δεν εχω καμια τετοια πρόθεση β)η κάθε κρίση ειναι υποκειμενική...σ εμενα μπορει να αρεσει το συγκεκριμενο φροντιστηριο σε σενα όχι.....μπορω ομως να σου πω οτι οσα φροντιστηρια βρηκες που σου παρεχουν δυνατοτητα εξ αποστασεως σου δινουν ταυτοχρονα την δυνατοτητα να μπεις μεσω skypeκαι να δεις δοκιμαστικα ενα μαθημα....διαλεξε μονος σου οτι σου ταιριάζει...πραγματικα θα ηθελα να σου πω ποιο φροντιστηριο παρακολουθώ δεν υπάρχει πρόθεση αποκρυψης...μαλλον ομως δεν πρέπει και θα υπαρξουν ποικιλες αντιδρασεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε θα το εκτιμούσα πολύ αν θα μπορούσαμε να μιλήσουμε σχετικά με αυτό το θέμα (φροντιστήριο εξ αποστάσεως). Με ενδιαφέρει να συμμετάσχω στις εξετάσεις της επόμενης χρονιάς πια, καθώς τώρα έχω αρχίσει να σκέφτομαι το ενδεχόμενο να το προσπαθήσω. Κι εγώ μένω στην Αθήνα αλλά έχω δύο παιδιά μικρά και με απασχολεί πολύ το ζήτημα των μετακινήσεων και του χρόνου παραμονής στο φροντιστήριο. Φοβάμαι όμως και για το αποτέλεσμα, αν θα είναι καλό. Και το κόστος είναι αρκετά υψηλό. Θα με ενδιέφερε να μάθω για την εμπειρία σου. Και φυσικά θα με ενδιέφερε να μάθω και ποιο φροντιστήριο διάλεξες. Εγώ μέσω ιντερνετ έχω δει ένα, που μπορείς να παρακολουθήσεις απευθείας το μάθημα ή και αφού αυτό γίνει, όποια ώρα καταφέρεις. Δεν ξέρω αν θα μπορούσαμε να μιλήσουμε κάπως με προσωπικό μήνυμα, αν δε θέλεις να το πεις δημόσια.Ευχαριστώ πάντως, εκ των προτέρων, ακόμα και αν δε θες.

      Διαγραφή
    2. Συνάδελφε γεια και από εμένα. Θα ήμουν υπόχρεη αν θα μπορούσα να μάθω περισσότερα σχετικά με το θέμα αυτό (φροντιστήριο εξ αποστάσεως). Με απασχολεί ιδιαίτερα το θέμα, καθώς σκέφτομαι να ξεκινήσω την προσπάθεια (λογικά πια για τον διαγωνισμό του 2018)και είμαι πελαγωμένη. Μένω κι εγώ στην Αθήνα αλλά έχω δύο μικρά παιδιά και μια δουλειά, η οποία φυσικά δεν αποδίδει (γι΄αυτό και έχω τέτοιες σκέψεις)... Οπότε οι χαμένες (ανύπαρκτες) για εμένα ώρες σε μετακινήσεις κλπ είναι ένα τρομερό πρόβλημα στην ππερίπτωσή μου και γενικά ψάχνω να βρω τρόπους, που μπορεί να κάνουν εφικτό το εγχείρημα για εμένα. Φοβάμαι όμως και το αποτέλεσμα μιας εξ αποστάσεως παρακολούθησης και το κόστος είναι υψηλότατο για να ρισκάρει κανείς. Οπότε θα με διαφωτίζατε, αν μου λέγατε για τη δική σας εμπειρία και αν γνωρίζεται αν έχουν υπάρξει επιτυχίες με τον τρόπο αυτόν. Και φυσικά θα με βοηθούσε πολύ αν μάθαινα ποιο είναι το φροντιστήριο, που επιλέξατε και είστε ικανοποιημένος. Προσωπικά έχω βρει ένα (μέσω internet), που έχει τετοια δυνατότητα, είτε παρακολούθηση απευθείας, είτε παρακολούθηση του βιντεοσκοπημένου μαθήματος εκ των υστέρων, οποιαδήποτε ώρα μπορεί κανείς. Αν δε θέλετε να το πείτε δημόσια, μήπως θεωρηθεί διαφήμιση, δεν ξέρω αν θα μπορούσαμε να μιλήσουμε με προσωπικό μήνυμα ή κάτι άλλο. Σε κάθε πρίπτωση σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Διαγραφή
  59. Το κόστος συνάδελφε εκει που παω εγω ειναι το ίδιο...δεν υπαρχει καποια έκπτωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλησπέρα σας. Γνωρίζετε αν θα γίνουν αλλαγές αναφορικά με το ανώτατο όριο ηλικίας συμμετοχής; Αναμένεται μείωση ή κατάργηση; Λχ σε άλλους διαγωνισμούς δεν υπάρχει ανώτατο όριο ηλικίας. Στην ΕΣΔΙ τί πρόκειται να γίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Αυτό που ακούγεται για 20 θέσεις εισαγγελέων, 42 δικαστών και 60 διοικητικών το έχει ακούσει και κανείς άλλος από κάποια πηγή?ή είναι φήμες των φροντιστηρίων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. κι εγώ άκουσα ότι από το υπουργείο ακούγεται ότι οι θέσεις θα είναι 20 εισαγγελείς, 42 δικαστές και 51 διοικητικοί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 20 Εισαγγελείς, 43 Δικαστές και 50 Διοικητικοί από τρεις διαφορετικές πηγές, 2 εκ των οποίων επικαλέσθηκαν ότι το επιβεβαίωσε το υπουργείο κι ότι η προκήρυξη θα αργήσει ακόμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αργήσει η δημοσίευση της αλλά οι εξετάσεις θα γίνουν Οκτώβρη ως είθισται; Αυτο εννοειτε;

      Διαγραφή
    2. Ναι, οι εξετάσεις Οκτώβρη, ωστόσο επισημαίνω και πάλι ότι πρόκειται για πληροφορίες τις οποίες έλαβα όπως αναφέρω παραπάνω κι απλώς τις μεταφέρω.

      Διαγραφή
  64. αν δεν βγει η προκηρυξη μην πιστευετε τιποτα.ολα ειναι υποθεσεις και φημες. καλο καλοκαιρι σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους, αν υπάρχει κάποια που να προέβη στο εγχείρημα να δώσει εξετάσεις έχοντας δύο παιδιά και να επιτύχει και σε περίπτωση που δεν μένει στη Θεσσαλονίκη. Πως διαχειρήστηκε πρακτικά το ζήτημα μετά; Από ό,τι ξέρω η παρακολούθηση είναι καθημερινή για 16 μήνες. Οπότε δεν μπορεί κανείς να πηγαινοέρχεται. Είναι καπως εφικτό ;;; Γιατί εμένα μου φαίνεται βουνό... Και το θέμα των μεταθέσεων; Τι γίνεται με αυτό; Θέλω να πω σίγουρα οι πρώτοι διορισμοί θα είναι περιφεριακά αλλά δηλώνει κανείς που θέλει να πάει και τον στέλνουν κάπου μέσα στις επιλογές του ή μπορεί να σε στείλουν όπου θέλουν; Υπάρχει κάποια μοριοδότηση σχετικά με τα παιδιά κλπ;;; Η μεγάλη μου κόρη θα πάει Α' δημοτικού και θα είναι τραγικό να αρχίσω να την γυρίζω γύρω γύρω, τώρα πάνω στην αλλαγή κιόλας. Ο σύζυγος δεν έχει δυαντότητα μετακίνησης. Πολλά τα ερωτήματα... Όποιος μπορεί να με διαφωτίσει, θα του είμαι ευγνώμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολο εγχείρημα. Υπάρχουν συνάδελφοι που παίρνουν τα παιδιά μαζί τους, χωρίς το σύζυγο. Αν δεν υπάρχει κάποια γιαγιά, τότε θα αναγκαστείς να τα πάρεις μαζί σου, εκτός και αν μπορεί ο σύζυγος να τα κρατήσει το απόγευμα μετα το σχολείο. Στις μεταθέσεις μετράει η αρχαιότητα. Τη πρώτη φορά που θα τοποθετηθείς μπορεί να πας σε μέρος που δεν είχες δηλώσει. Μετα στις μεταθέσεις πας εκεί που δηλώνεις αν υπάρχει κενό. Συνήθως οι Εισαγγελείς έχουν πιο μεγάλη δυσκολία μετακίνησης. Μοριοδότηση ΔΕΝ υπάρχει. Σε κάποια πρωτοδικεία μπορεί να πηγαίνεις 10-15 ημέρες , να μένεις σε κάποιο ξενοδοχείο και να επιστρέφεις. Εξαρτάται από τον Προϊστάμενο, τα κενά και βεβαίως ότι δεν υπάρχουν κληρώσεις
      ΟΛΑ αυτά ισχύουν για Πολ-Ποιν δικαιοσύνη. Στους ΔΔ το προγράμμα ειναι διαφορετικό καί μπορείς να πηγαινοερχεσαι

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας. Δύσκολα τα πράγματα. .. Για Πολ- Ποιν δικαιοσύνη ενδιαφέρομαι κι εγώ, καθώς με διοικητικά έχω να ασχοληθώ από το Πανεπιστήμιο και δεν έχω καμία σχέση πια. Άλλωστε έχω την εντύπωση ότι γι αυτήν την κατεύθυνση τα πράγματα είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικά. Θέλει πολλή σκέψη. .. Ευχαριστώ πολύ και πάλι.

      Διαγραφή
    3. Εγώ θα ήθελα με τη σειρά μου να ρωτήσω, οι Εισαγγελείς κάθε πόσα χρόνια μετακινούνται? Εκτός από την έδρα, τις υπηρεσίες, τις επισκέψεις στα σωφρονιστικά καταστήματα, με τι άλλο ασχολείται ένας Εισαγγελέας? Γιατί μου είχε πει μια δικαστής κάποτε ότι έχει πολλές εξωτερικές ασχολίες και τα παιδιά που περνάνε δεν το ξέρουν, μετά το μαθαίνουν.. Γενικά κάποιος που ξεκινάει ως Εισαγγελέας πρέπει να είναι σκληρός χαρακτήρας και πόσο "βουτιά στα βαθιά" είναι στην αρχή?

      Διαγραφή
  66. Μήπως τυγχάνει να γνωριζετε κάποιον που παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα Γερμανικών ή φροντιστήριο Γερμανικών στην Αθήνα για προετοιμασία της πολιτικης κατεύθυνσης των εν λογω εξετασεων ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Κανένα νεότερο για την προκήρυξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Υπάρχει περίπτωση να δώσει κάποιος εξετασεις ενώ ειναι 45 ετών; Είχα διαβάσει για την περίπτωση δυο υποψηφίων που τους επετράπη να συμμετέχουν μετά απο προσφυγή στο ΣτΕ καθώς τα όρια ηλικίας κρίνονται αντισυνταγματικά. Παρακαλώ πολύ αν γνωρίζει κάποιος να μπει στον κόπο σχολιασμού. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιος ; Ή απο την διαχείριση αν γνωρίζει; Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  69. Όπως το είπατε..τίποτα νεότερο..καλά πέρυσι πότε είχε βγει η προκήρυξη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχές Σεπτεμβρίου πέρυσι

      Διαγραφή
  70. Είμαι Δικηγόρος σε επαρχία εδώ και 10 χρόνια και δεν είχα τη δυνατότητα να ασχοληθώ καθόλου με Διοικητικό. Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους, εάν θεωρούν εφικτό να επιτύχει κάποιος στις εξετάσεις για τη Διοικητική Δικαιοσύνη (ενδεχομένως και με παρακολούθηση φροντιστηρίου), χωρίς προηγούμενη εμπειρία στο Διοικητικό, καθώς ουσιαστικά θα πρέπει να ξεκινήσω από το Α. Ευχαριστώ πολύ και καλή δύναμη σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"