Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

ΕΚΛΟΓΕΣ ΕνΔΕ 2018 ΕΠΙΣΤΟΛΗ κ. Ευάγγελου Κασαλιά, Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών









Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι

Θα ήθελα, κατ’ αρχάς, να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη με την οποία με τιμήσατε, για 3 συνολικές θητείες, δηλαδή, από το έτος 2012 μέχρι και τις αρχαιρεσίες της 22-5/29-5-2016, κατά τις οποίες με εκλέξατε μέλος του Δ.Σ της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να συμμετάσχω στο διοικητικό συμβούλιο, μετά την εκλογή μου, προκειμένου να βοηθήσω στα σοβαρά προβλήματα του κλάδου μας, όχι από δική μου υπαιτιότητα, αλλά, γιατί με την από 20-9-2016 κατά πλειοψηφία απόφαση του διοικητικού συμβουλίου, κρίθηκε ασυμβίβαστη η ιδιότητα μέλους του διοικητικού συμβουλίου, σύμφωνα με το άρθρο 15 παρ.7 του τροποποιημένου καταστατικού της Ε.Δ.Ε, που δημοσιεύτηκε στις 29-6-2016, με τα καθήκοντά μου, που μού είχαν ανατεθεί με το από 16-11-2015 Προεδρικό Διάταγμα, μετά από την σχετική απόφαση του Ανωτάτου Δικαστικού Συμβουλίου, προκειμένου να ελέγχω ως Εισαγγελικός Λειτουργός, για μία τριετία τις δραστηριότητες της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα. Η έκπτωσή μου από μέλος του Δ.Σ ήταν αυθαίρετη, γιατί στην θέση αυτή ασκώ εισαγγελικά καθήκοντα συμβατά με το λειτούργημά μου και δεν υπάγομαι στην εκτελεστική εξουσία, κατά την κρίση μου, και για το λόγο αυτό άσκησα την από 24-10-2016 αγωγή μου κατά της απόφασης αυτής, πλην όμως εκκρεμεί μέχρι και σήμερα η έκδοση τελεσίδικης απόφασης.
Από την εν λόγω θέση αποφάσισα να παραιτηθώ και ήδη έχω καταθέσει δήλωση παραίτησής μου στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, η οποία θα κριθεί εντός των αμέσως προσεχών ημερών από το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο,  προκειμένου να συμμετάσχω στις επικείμενες αρχαιρεσίες του Μαίου του τρέχοντος έτους, ώστε να μην υφίσταται οποιοδήποτε ζήτημα ασυμβίβαστου, παρά το γεγονός ότι θεωρώ αυθαίρετη την έκπτωσή μου, όπως προανέφερα, θέλοντας κατ’ αυτό τον τρόπο να ανταποκριθώ στην ψήφο σας, με την οποία με τιμήσατε τα προηγούμενα έτη και της ευθύνης, που αισθάνομαι απέναντί σας, όπως και στην θέλησή μου να βοηθήσω στην επίλυση των προβλημάτων του κλάδου μας με την εμπειρία, που έχω αποκτήσει από την συμμετοχή μου στα προηγούμενα διοικητικά συμβούλια, με την ιδιότητα του αντιπροέδρου και ειδικότερα στην διασφάλιση της καλής συνεργασίας μεταξύ εισαγγελέων και δικαστών.
Σας ζητώ να ανανεώσετε την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου, ώστε να συνεχίσω την προσπάθειά μου με σθένος και αγωνιστικότητα, προκειμένου να επιτύχουμε τούς στόχους πού θέτουμε για την προστασία του κύρους της Δικαιοσύνης και στην διαφύλαξη της ανεξαρτησίας των Δικαστών. Στους στόχους μας υπάγονται μεταξύ των άλλων, η επίτευξη και σταθεροποίηση ενός δικαστικού μισθολογίου, που θα προστατεύει την Δικαστική Ανεξαρτησία, η περαιτέρω αύξηση των οργανικών θέσεων των δικαστικών λειτουργών για την δημιουργία αξιοπρεπών συνθηκών άσκησης του λειτουργήματός των, η δυνατότητα παροχής υλικοτεχνικής υποδομής σ' αυτούς και στα Δικαστήρια.

Με εκτίμηση






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ